Foto's mailen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Berichten
313
Hallo,

Ik wil graag 50-100 foto's verkleind of onverkleind per mail versturen. Wat voor mogelijkheden heb ik. Kan naar gewoon emailadres of naar Gmailadres.
Ik heb het al geprobeerd met rechts klikken en via winrar alles versturen (50). Dit duurde erg lang en de foto's zijn dan verkleind. Is er misschien een programma voor of kan het gewoon niet.
Ik hoor het wel.

Gr. Maan42
 
Waarschijnlijk gaat het sneller als je ze üpload naar een fotosite, er zijn wat dat betreft verschillende gratis mogelijkheden.
Deze is heel makkelijk.
Even registreren en je kunt ze zo üploaden.
Degene die ze mag bekijken kun je vervolgens de link doorgeven en men kan ze van daar weer downloaden en vervolgens uitprinten.

RI.
 
Laatst bewerkt:
Als ik zoiets doe maak ik er één zip-bestand van, en dat verstuur ik via een website. Daar load ik het bestand op, en de geadresseerde krijgt een link om het te downloaden.
Er zijn veel van dit soort websites: grote bestanden verzenden.
 
Waarschijnlijk gaat het sneller als je ze üpload naar een fotosite, er zijn wat dat betreft verschillende gratis mogelijkheden.
Deze is heel makkelijk.
Even registreren en je kunt ze zo üploaden.
Degene die ze mag bekijken kun je vervolgens de link doorgeven en men kan ze van daar weer downloaden en vervolgens uitprinten.

RI.

dit gaat zeker niet sneller,
upload jij even 100 GROTE bestanden??
dat programma van mijn vorige post haal je ze een keer doorheen, en klaar....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan