genius pls help

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijsislost

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Berichten
1
k hier is het probleem ik had gister 5 computers met toegang tot internet via 1 rooter. 1 computer was de hoofd computer en de oudste van allemaal een 1000 gh ding.

gisteravond had ik ineens op alle computers geen verbinding meer.

ben gelijk aan de slag gegaan met het proberen op te lossen ben er vandaag de hele dag mee bezig geweest.

kan wel verbinding met internet maken zonder rooter ertussen rechtstreeks met de modem.

kan met de rooter ertussen trouwens wel als ik op ip adrees zoek verdingen maken met sites dus ip van google brengt me bij google etc.

outlook, msn etc werken allemaal niet.

de status zegt dat de computer verbonden is.

heb 1 computer niet de hoofd computer helemaal schoon gemaakt windows er opnieuw op etc en via lan aangesloten op de rooter maar nog steeds zelfde probleem.

de hoofdcomputer zit op de lan verbinding alle andere draadloos. heb de rooter al gereset.

upc zegt ligt niet aan ons je hebt verbinding (klopt ook lijkt me )

belkin zegt ligt niet aan ons je kan wel op ip adress zoeken (i dunno klikt logisch maar heb toch het idee dat het aan de router ligt.

microsoft zegt ik weet niet wat het probleem is maar het is niet ons probleem.

heb trouwens ook al geprobeerd zonder firewall en ook de firewall van mcafee uitgeschakeld natuurlijk.


so i,m lost pls show me in the right direction, wat zou het probleem kunnen zijn ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan