Probleem bij CS3 after effects

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkkiller545

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Berichten
106
Hoe kan ik in het programma after effects een webcam gebruiken als input signaal voor de beeldbewerking om bijvoorbeeld een filmpje te maken zo als dit
http://www.youtube.com/watch?v=3hkLD4mO1JM&feature=related
ik weet ongeveer hoe het moet gebeuren maar ik krijg mijn webcam er niet in zodat ik in plaats van een foto ofzo een bewegend beeld heb
hoe doe ik dit

groet kenny
 
Je kunt met AE je webcam niet capturen. Dat moet je doen in screenrecord software zoals Fraps of Camtasia, of met software speciaal voor webcam opname. Het resultaat (beste in AVI of Quicktime zonder compressie) kun je importeren in After Effects.
 
Je kunt met AE je webcam niet capturen. Dat moet je doen in screenrecord software zoals Fraps of Camtasia, of met software speciaal voor webcam opname. Het resultaat (beste in AVI of Quicktime zonder compressie) kun je importeren in After Effects.

maar kun je niets doen zoals ze het weer opnemen want dat word toch live gedaan die kunnen toch gewoon de persoon op het scherm zetten en dan een achtergrond op het groene plakken
met welk programma kan ik dit dan doen
 
Dat doe je inderdaad met after effects. maar hiermee kun je geen input van een webcam gebruiken. Je moet het filmpje eerst opnemen, en daarna importeren in AE.
Je snapt wel hoe dit gemaakt is? Er zijn 2 opnames gemaakt en geimporteerd. 1. van de laptop met hand en het bewegende videobeeld. De desktop achtergrond is groen gemaakt. 2. Van de achtergrond met de laptop dichtgeklapt. dat beeld wordt gekeyed over groen. (dwz alles wat groen is wordt vervangen door het nieuwe beeld). Ook is er nog een plaatje van een desktop met iconen en start-balk gekeyed over de groene desktop. Het is dus anders gedaan als je denkt.. en je hebt hierbij geen 'live' input nodig.

http://library.creativecow.net/video_tutorials.php
Meer dan 300 gratis After effects tutorials
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan