Foto-dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnit

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
Berichten
121
Hey,
ik wil een foto-DVD maken.
ik heb verschillende mappen met foto's die ik op dvd wil zetten. dat heb ik gister geprobeerd met NTI dvd-maker en dan fotodisc maar als ik die in de DVD speler doe, staat er dat hij hem niet kan lezen,..
ik weet dat dit niet moeilijk is maar weet iemand hoe het moet? ik heb dus NTI en eventueel ook Nero 8 heb ik nog ergens liggen.
Alvast bedankt voor de hulp!
MvG Merijn
 
Tja, da's een kwestie van gewoon met Nero de mappen als data naar DVD branden.
Je hoeft niets eens Nero te installeren, het buildin brandprogramma van Windows kan deze klus ook prima klaren. Da's simpelweg een kwestie van de mappen in de verkenner rechtsklikken en met de rechtermuisknop naar de DVD writer brengen.
 
Heb je toevallig Vista als OS?
Daarin heb je Windows DVD Maker wat ik persoonlijk een prachtig en eenvoudig te gebruiken programma vind.
 
Tja, da's een kwestie van gewoon met Nero de mappen als data naar DVD branden.
Je hoeft niets eens Nero te installeren, het buildin brandprogramma van Windows kan deze klus ook prima klaren. Da's simpelweg een kwestie van de mappen in de verkenner rechtsklikken en met de rechtermuisknop naar de DVD writer brengen.


En dan kan de dvd speler ze wel lezen?:D
 
Als ik doe wat ik denk wat ik denk dat je bedoelde krijg ik dit:
Probleem bij overbrengen.
in de bijlage zit een foto.
 

Bijlagen

  • oo.jpg
    oo.jpg
    90,6 KB · Weergaven: 55
Als ik doe wat ik denk wat ik denk dat je bedoelde krijg ik dit:
Probleem bij overbrengen.
in de bijlage zit een foto.
Ik kan er weinig mee. Probeer anders gewoon Nero en brand de foto's al DATA (DVD).
 
Maar als ik ze op data brand, kan ik ze dan gewoon in een stand-alone DVD speler afspelen?
 
ik bedoel hij de dvd dan wel kan lezen, want nu staat er can't play
 
Foto's kun je (theoretisch) niet in een standalone afspelen. Je zal er eerst iets van moeten maken zoals bijvoorbeeld met moviemaker. Dan kun je een soort van film maken van je foto's en die film kan wél door je DVD speler (standalone) worden gelezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan