Ondertiteling plaatsen bij een film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk12345

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
323
Hallo allemaal,

Ik download regelmatig films met Utorrent. (soms met, soms zonder ondertiteling).
Nu ben ik er achter gekomen dat je via de website: http://leesderegelsnogeens Nederlandse ondertiteling kan downloaden. Maar nu is mijn vraag, hoe zet je deze gedownloade ondertiteling nou in je gedownloade avi film, om hem vervolgens te branden!?:eek:

Ik heb al zoveel geprobeert, maar het is me niet gelukt. Ook het branden gaat niet helemaal zoals ik wil.

Kan iemand mij een volledige beschrijving geven hoe het moet?

Alvast bedankt

Luuk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat gaat heel makkelijk met FormatFactory. Spreekt eigenlijk voor zich in dat programma. En dat programma kan, zoals de titel al aangeeft, nog veel meer.
 
Ik heb je nog niet bedankt :O

Het werkt perfect :D Nu nog hopen dat ie goed gebrand wordt. Kan je een MPEG film met nero 7 essensial branden? Of moet het AVI zijn?
 
Volgens mij kan dat, maar ik gebruik het nooit.
 
ten eerste zou ik hem als een DVD branden omdat niet alle dvd spelers avi ondersteunen.

je kan zo een dvd maken met ConvertXtoDvd 3

het programma spreekt voor zich!
 
Hoe ik het doe is:

- download als avi bestand
- download .srt bestand
- zet de 2 bestanden in dezelfde map
- install het gratis programma "vobsub"

Wanneer alle 2 de bestanden in de zelfde map staan, geef ze dezelfde naam. Pak het .srt bestand en sleep het op de avi besrand tot je een "+" teken ziet. Als je het bestand dan loslaat dan doet vobsub de rest. Wanneer het gelukt is speelt soms windows media player het bestand niet meer af, daarom gebruik ik vlc mediaplayer om te checken of het gelukt is. Daarna brand ik het op een dvd'tje.

hoop dat dit meschien voor je werkt.
 
^^ het werkt, ik kwam er achter dat mijn film een audiotype bevat die niet door nero gebrand kan worden, tenminste niet met de trial versie :( dus moet ik hem maar weer is opnieuw installeren. Overigens kun je wel codec's downloaden voor Windows media player, zodat hij Divx ondersteunt en nog meer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan