juist wel muziek wanneer ik het niet wil !

Status
Niet open voor verdere reacties.

heartrocker

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
16
Ik plaats deze vraag hier, hopenlijk in het goeie topic, anders hoor ik het graag.
Sinds kort (weet niet meer precies wanneer) speelt mijn pc muziek af zodra ik online kom. Het is muziek die ik niet in mijn eigen muziekbibliotheken (itunes & wmp) heb staan. Duurt ongeveer een uur, stuk of 12 nummers en dan is het klaar ...
Wanneer ik bij CTR-ALT-DEL kijk welke programma's open staan etc dan is het niet zichtbaar. Misschien wel in de processen, maar ik weet dus niet hoe dit heet. Ik wordt er zo langzamerhand gek van :evil:. Heeft iemand een idee?
Ik heb al wel mijn historie van firefox verwijderd. Maar dat heeft niet geholpen.

Hoop echt erg dat iemand me op weg kan helpen!

groet!
Petra
 
Heb je toevallig iets als fire.fm als add on geinstalleerd? Die begint een online radio zodra je online komt. Dit kan je in de opties van de addon aanpassen. Het kan ook via een andere addon, ik zou die allemaal even checken ;).
Dit geld overigens allemaal voor FF, als je een andere browser hebt weet ik het niet ;)
 
Plaats even een screenshot van de processen in taakbeheer wanneer die muziek speelt
 
zie screenshots 1 & 2 :

op verzoek van serieuze meedenkers
 

Bijlagen

  • printscreen1.jpg
    printscreen1.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 59
  • printscreen2.jpg
    printscreen2.jpg
    93,5 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
overigens, het gaat steeds om dezelfde nummers, dus geen radio volgens mij ... en vandaag, terwijl de muziek speelde en ik het modum lostrok, ging het door, dus wellicht toch op de pc? iemand nog een idee?
groet
petra
 
heb je de cache al eens leeg gemaakt ??
welke browser gebruik je ?? (internet explorer , firefox)
 
cache leeggemaakt
zwikkie add-ons en plugins verwijderd (uit firefox)


heb inmiddels ook een echte amerikaans radio die nu door de muziek heenpraat :shocked:

overigens, ik meldde eerder dat ook wanneer ik offline ben het doorgaat, maar het lijkt er op dat dat alleen voor 1 nummer geldt, alsof het tot 1 nr verder geladen is
 
Weet je toevallig welke nummers het zijn? Als je een of twee regels per nummer opschrijft moet dat wel te googlen zijn ;). Misschien dat er namelijk meer mensen last hebben van het probleem, en je eens hiermee zou kunnen googlen?
 
tnx turn, orion en mr music,

virusscanners uitgevoerd, geen problemen

het begint altijd met White Lies, Let's grow old together
de nummers daarna ken ik gelukkig niet, is echt bagger :cool:

waar vind ik Geplande Taken?


vanmorgen bij het opstarten GEEN muziek en radio etc ...
gisteren heb ik heel veel gedaan (zooi weggegooid, oude programma's, addons etc)
misschien is het nu weg, maar het is ook wel vaker gebeurt dat het een keertje stil bleef, zal vandaag en morgen wat vaker opnieuw opstarten ...
 
:( te vroeg gejuichd ...

dacht ook nog dat het mijn startpagina in ff kon zijn
(denk trouwens wel dat het daar ergens in zit; misschien verwijderen - inclusief mijn 100-en bookmarks- en opnieuw downloaden? is dat een idee of niet?)

wilde vandaag een filmpje afmaken en spraak opnemen, kan ik nu vergeten :confused:
 
die bookmarks kan je van te voren exporteren en zo veilig stellen.
maar heb je al gezocht in die mappen van ff
of ga naar C:\Program Files , klik op zoeken en vul hier in *.mp3

wat is je os ?? (vista / xp)
taak beheer vind je hier Configuratiescherm\Systeembeheer
 
was offline om wel met eigen gekozen geluid te werken ;)
geplande taken zijn alleen apple software update en mcafee taken

in mappen ff; heb ik gister dus veel van weggehaald
neem aan dat je dat (plugins, addons, cookies, buffer etc) bedoelde

.mp3 in programs gescand, heb de helft weggehaald, de rest is herkenbaar van games

mijn os is xp

groet maar weer :rolleyes:
 
eens opruimen met ccleaner.
http://www.wurksjops.nl/nieuwforum/viewtopic.php?f=459&t=1074&sid=5e3ed5d92e8ab7b281b0f4794b7b7e70

die apple software zal itunes wel zijn
kijk eens in de map van je itunes en maak de verborgen bestanden zichtbaar.
open map >> klik op menu extra >> mapopties >> tabblad weergave >> scroll naar beneden >> "verborgen bestanden en mappen weergeven"

had je mbam ook laten draaien ??
je kan ook prevx csi eens laten draaien (zie mijn eerdere link) deze scant supersnel naar een hoop zooi die virusscanners wel eens missen
 
Laatst bewerkt:
ok dan ...

ccleaner uitgevoerd
mbam laten draaien (5 infecties gevonden)
prevx csi had ik al gedaan

waar zou ik in de itunes mappen op moeten letten?
het is overigens vandaag rustig ...
nog geen ongewenste audio gehoord

ga vandaag nog een paar keer opnieuw opstarten
tnx so far
 
T feit dat je 82 processen draait met Windows XP zegt al genoeg denk ik zo. Met een verse installatie zit je namelijk maar op ~30, 60 is zo ongeveer je max
Ik zou eens met een frisse start beginnen (Format ;) )
 
nou dat is wel heel rigureus hoor. ik zou er nog wel wat moeite in stoppen.
je schrijft "mbam 5 infecties" , zijn die ook opgeruimt met mbam ??

kan je hier het logje van mbam eens plakken
had je iets met prevx gevonden ?? zo ja wat (volgens mij maakt ie ook logjes aan, anders gewoon nog een keer draaien)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan