Satelietschotel

Status
Niet open voor verdere reacties.

lestigres

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
8
Hoi.
Ik weet niet of ik hier goed zit, qua vraag.
Ik woon sinds kort in Spanje:thumb:maar wil graag tv kijken, ned en commercieel.:)
Nu kan ik simpel gezegd gewoon een pakketje kopen via canaaldigitaal en hoppa, maar daar komt het probleem, ik wil meerdere tv's aansluiten op één decoder, dus ben op zoek naar een soort van router!!!
Canaaldigitaal zegt op net website, gewoon extra kaarten kopen, maar daar komen dan ook nog wel de decoder's bij, word een erg dure grap.
Wie heeft er raad??
Ik hoop iets te horen.
Groet, van uit een zonnig Spanje.:d
 
Hoi,

Om onafhankelijk tv te kijken op meerdere tv's heb je zowieso meerdere decoders nodig. Misschien is een dreambox wel iets, hiermee kun je in huis over een netwerkje je kaart delen met een andere dreambox.

De dreambox 500 is er vanaf ong 200 euro ps, je hebt er dus 1 nodig per tv, maargoed je abbo kaartje deel je dus, hier heb je er dan maar 1 van nodig...

Groetjes vanuit een regenachtig Nederland :confused:
 
Als je naar verschillende programmas wil kijken, bijvoorbeeld op de ene tv ned1, en op de tweede tv ned2, wat ik denk dat je bedoeling is, je toch niet zonder tweede decoder zal kunnen.
Je hoeft wel niet voor elke decoder een kaart te kopen, deze kan je intern delen met de smartwi.
Maar voor elke bijkomende zender die je tegelijkertijd wil zien, heb je een extra decoder nodig, maar die zijn ook goedkoop tweedehands te vinden.:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan