Filmpje knippen/bewerken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,
Ik zal eerst even wat uitleg doen. Wij kijken regelmatig het programma "De Wereld Draait Door " van de Vara. Daarin is een onderdeel "De TV Draait Door" waarin allerlei bizarre momenten van TV uitzendingen worden vertoond. Erg leuk !! Nu zaten wij gisteren Trauma Centrum te kijken op SBS 6 en daar kwam een stukje in voor waar een vrouw tegen een bus was aangereden met haar brommer. De verpleegkundige van de ambulance kende deze vrouw goed. Maar nu komt het !! De vrouw werd verdacht van ruggemerg letsel en daarom worden mensen altijd op een harde plank gelegd en krijgen ze een nekkraag om. Echter had deze ambulance verpleegkundige wel een hele ongelukkige uitspraak. Ze zei namelijk dat ze altijd bij verdenking van zulk letsel mensen dus op de plank leggen om geen risico te nemen maar nu kom het ! Ze zei " en zeker als het een bekende van mij is " .....
Echt een hele foute uitspraak dus. Ik zou dit stukje dus willen sturen aan De Wereld Draait Door en heb de uitzending gevonden bij SBS 6. Maar om nou heel de uitzending op te sturen is veel. Wie kan het deze knippen zodat er een klein stukje voordat ze deze uitspraak doet blijft en natuurlijk de uitspraak van deze ambulance dame zelf.

Wie wil dit voor mij doen zodat ik het kan zenden?

Hier de link naar de uitzending:

http://www.sbs6.nl/web/show/id=262548/langid=43/media=62193/page=1

Ik hoor graag,
Raymond
 
Laatst bewerkt:
Luitjes,
Ik zal eerst even wat uitleg doen. Wij kijken regelmatig het programma "De Wereld Draait Door " van de Vara. Daarin is een onderdeel "De TV Draait Door" waarin allerlei bizarre momenten van TV uitzendingen worden vertoond. Erg leuk !! Nu zaten wij gisteren Trauma Team te kijken op SBS 6 en daar kwam een stukje in voor waar een vrouw tegen een bus was aangereden met haar brommer. De verpleegkundige van de ambulance kende deze vrouw goed. Maar nu komt het !! De vrouw werd verdacht van ruggemerg letsel en daarom worden mensen altijd op een harde plank gelegd en krijgen ze een nekkraag om. Echter had deze ambulance verpleegkundige wel een hele ongelukkige uitspraak. Ze zei namelijk dat ze altijd bij verdenking van zulk letsel mensen dus op de plank leggen om geen risico te nemen maar nu kom het ! Ze zei " en zeker als het een bekende van mij is " .....
Echt een hele foute uitspraak dus. Ik zou dit stukje dus willen sturen aan De Wereld Draait Door en heb de uitzending gevonden bij SBS 6. Maar om nou heel de uitzending op te sturen is veel. Wie kan het deze knippen zodat er een klein stukje voordat ze deze uitspraak doet blijft en natuurlijk de uitspraak van deze ambulance dame zelf.

Wie wil dit voor mij doen zodat ik het kan zenden?

Hier de link naar de uitzending:

http://www.sbs6.nl/web/show/id=262548/langid=43/media=62193/page=1

Ik hoor graag,
Raymond


Je zou het zelf even kunnen proberen (Zelf lukt het niet.. Zit op school :rolleyes:) met Magix Music Maker. Kan je ook filmpjes in knippen. Desnoods wat text erbij enz enz enz..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan