Hoe ondertiteling bij Film doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benjamin15

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Berichten
20
Hallo hoe moet je Ondertiteling bij een gedownloade film doen ? ik heb geen idee heb al een paar keer gekeken op internet maar ik kan mij daar niet in vinden,, er staat dat ik iets moet veranderin in movie.en.srt
movie.nl.srt,, maar waar dat, het is een gedownloade film een Torrent,,
ik zie dit voor mij en waar zou ik dat neer moeten zetten?
56608985.jpg
 
Download programma VLC - Mediaplayer!!

- Video, ondertitelingspoor --> Dan voeg je het ondertitelings bestand toe xxxx.srt en dan voila ondertiteling bij je film op je pc.

- Wil je ondertiteling bij je Film en branden, dan Raad ik je aan het programma DVD-Flick.. ;)

:thumb:
 
Voor het programma DVD-Flick hier de uitleg :D


- Open DVD Flick
- Add Title, ( je film ) Rechts van je scherm
- Dubbel klik op de film ( Title die je net toegevoegd hebt ), dan zie je een Tab Subtitle Tracks
- Klik op die Tab, dan zie je staan Add
- Klik op Add dan zoek je het ondertitelings bestand xxxxxx.SRT die moet je hebben voeg hem toe
- Dan klik je op het toegevoegde bestand dubbel klik en zie je Language: English staan verander dat in Nederlands want als je een menu hebt laat hij het zien als Engels, ipv dat het nederlands is.
- Je moet ook gewoon de rest van de instellingen instellen , maar in ieder geval zo zet je er ondertiteling bij met het programma DVD Flick
 
Voor het programma DVD-Flick hier de uitleg :D


- Open DVD Flick
- Add Title, ( je film ) Rechts van je scherm
- Dubbel klik op de film ( Title die je net toegevoegd hebt ), dan zie je een Tab Subtitle Tracks
- Klik op die Tab, dan zie je staan Add
- Klik op Add dan zoek je het ondertitelings bestand xxxxxx.SRT die moet je hebben voeg hem toe
- Dan klik je op het toegevoegde bestand dubbel klik en zie je Language: English staan verander dat in Nederlands want als je een menu hebt laat hij het zien als Engels, ipv dat het nederlands is.
- Je moet ook gewoon de rest van de instellingen instellen , maar in ieder geval zo zet je er ondertiteling bij met het programma DVD Flick

dat .SRT waar verander ik dat ? want dat .SRT dan kan ik nergens vinden
 
Laatst bewerkt:
Dat .srt is een ondertitelings bestand.

Google het ff.

- Ondertiteling. Dan moet je naar jou film gaan zoeken, download het bestand dan heb je het bestandje Film.srt ;)
 
Dat .srt is een ondertitelings bestand.

Google het ff.

- Ondertiteling. Dan moet je naar jou film gaan zoeken, download het bestand dan heb je het bestandje Film.srt ;)

ik heb nu die Ondertiteling veranderd ik heb 1 SRT bestand daarbij staat: Football Factory, The.srt moet ik dat verander in NL,srt ? ofzo?
 
als je een avi bestand heb als video, dan download je daar de juiste ondertiteling bij die ondertiteling zet je in de zelfde map als waar het avi bestand staat je noemt beide bestanden (het avi bestand en het srt bestand) hetzelfde dus komt er te staan. bijvoorbeeld: valkyrie.avi en valkyrie.srt. je opent het avi bestand in bijvoorbeeld windows media player en je ondertitel komt er automatisch bij te staan.
 
als je een avi bestand heb als video, dan download je daar de juiste ondertiteling bij die ondertiteling zet je in de zelfde map als waar het avi bestand staat je noemt beide bestanden (het avi bestand en het srt bestand) hetzelfde dus komt er te staan. bijvoorbeeld: valkyrie.avi en valkyrie.srt. je opent het avi bestand in bijvoorbeeld windows media player en je ondertitel komt er automatisch bij te staan.

ik heb het zo gedaan The football factory.avi gedaan,, en de Film zelf is ook .avi maar ik zie geen ondertiteling
 
the footbal factory neerzetten dan komt er standaar avi achter te staan dus komt er te staan the footbal factory.avi. heb je al wel het goede ondertitel bestand zo ja zet die in de zelfde map als die avi en verander de naam in precies het zelfde als die van het .avi bestandje dan word het the footbal factory.srt dan heb je in de zelfde map staan: the footbal factory.avi en the footbal factory.srt als je dan geen ondertiteling ziet een andere ondertiteling downloaden.
 
hoe ik het doe:

Hoe ik het doe is:

- download als avi bestand
- download .srt bestand
- zet de 2 bestanden in dezelfde map
- install het gratis programma "vobsub"

Wanneer alle 2 de bestanden in de zelfde map staan, geef ze dezelfde naam. Pak het .srt bestand en sleep het op de avi besrand tot je een "+" teken ziet. Als je het bestand dan loslaat dan doet vobsub de rest. Wanneer het gelukt is speelt soms windows media player het bestand niet meer af, daarom gebruik ik vlc mediaplayer om te checken of het gelukt is. Daarna brand ik het op een dvd'tje.

hoop dat dit meschien voor je werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan