Hoe ruim ik de lijst met software op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0197

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Berichten
139
Hoe ruim ik de lijst met software op?

Ik heb een lijst met software maar de unistal bestanden kunnen bij de meeste niet gevonden worden ik heb ze handmatig verwijdert!

Hoe maak ik dan die lijst met software leeg?

G.Eduard

p.s. als ik dan op verwijder klik, geeft ie een foutmelding dat de unistal niet gevonden kan worden
 
Download en installeer Ccleaner (klik rechts op de grote groene pijl) en laat even weten als je het geïnstalleerd hebt, dus nog niet gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ok, dan.
begin met het in de verkenner aanmaken van een mapje genaamd backup. Maak die nieuwe map in program files, in de hoofdmap van Ccleaner, anders gezegd, maak een nieuwe map IN Ccleaner en noem 'm backup.

Als dit is gebeurd, klik op het icoontje van Ccleaner (buroblad) en start de tool.
Klik onderin op "Analyseer" en vervolgens rechtsonder op "opschonen".

Klik nu links in beeld op het icoontje van register (blauwe blokjes) en daarna onderin op: "scan naar problemen". Laat de tool zijn werk doen en als het gereed is kies je rechtsonder voor: "herstel geselcteerde problemen".

Ccleaner antwoordt met : "Wilt u de wijzigingen etc. etc. opslaan in een backup bestand?"
Kies : "Ja."

Ccleaner antwoordt met een popup. Check of de backup in de goede map terecht komt. -> de map die je zelf hebt aangemaakt, zo nee, zorg dat in het venstertje jouw eigen gemaakte backup map als doelmap komt te staan.

Hierna verschijnt een venstertje met 3 opties, kies de middelste: "Herstel alle geselecteerde fouten".

Er wordt om een bevestiging gevraagd, kies "Ja".

Als de klus geklaard is, doe je ditzelfde nog een keer! Dit herhaal je totdat er geen fouten meer worden gevonden.

Klik vervolgens links in beeld op het icoontje van gereedschap (baco).
Selecteer in de lijst de progjes die je kwijt wilde / of kwijt wilt.

Herhaal daarna nog eenmaal stap 1 en 2 zoals hierboven vermeld (analyseer en scan naar problemen actie)

Nu zouden de loze verwijzingen weg moeten zijn.

Voer verder geen enkele andere optie van Ccleaner uit, je zou je systeem ermee omzeep kunnen helpen. Doe alleen wat ik je adviseerde, dan kan er niets mis gaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan