Kan ik dat verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik heb op mijn C-schijf eeb goot bestand staan.
Mijn vraag is: Kan ik dat verwijderen?
Zie bijlage.

Groet,

Martin
 

Bijlagen

  • Doc3.doc
    43 KB · Weergaven: 30
Wat je ziet zijn de Herstelpunten van je computer.
Lijkt met niet slim om die allemaal te verwijderen.
Wél kun je evt. via Start -> (Alle) Programma's -> Bureauaccessoires -> Systeemwerkset -> Schijfopruiming ervoor zorgen dat alle herstelpunten behalve het laatste herstelpunt worden verwijderd. Dat doe je door Schijfopruiming te starten, en dan (zodra er berekend is) in het tabblad Meer opties via het knopje Opruimen... bij Systeemherstel alle herstelpunten behalve de laatste te verwijderen.

Natuurlijk moet je systeem wel stabiel draaien, zodat het laatste herstelpunt inderdaad een nuttig herstelpunt is. Het moet dus nooit nodig zijn verder dan dat laatste herstelpunt terug te zetten, anders moet je er gewoon afblijven.

Overigens kun je de hoeveelheid ruimte die (per schijfletter) aan Herstelpunten mag worden besteed aanpassen via:
Start -> Uitvoeren -> sysdm.cpl -> tabblad Systeemherstel
Als je dan toch daar bent, schakel dan direct de Controle uit voor alle schijven behalve die waar Windows op staat (normaal is dat de C: schijf).

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn je windows herstel punten !!!

Je kan deze verwijderen door systeem herstel uit te schakelen op de betreffende schijf en te herstarten, verstand is wel om hem hierna weer in te schakelen, en dan komen vanzelf die bestanden weer terug in de loop der tijd.
Let wel als je dit doet dan kan je niet meer terug naar een eerdere datum.

Wat je zelf wilt.

*edit* Tijs typt sneller :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan