MSN video's draaien niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renee59

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Berichten
38
Hoi allemaal,

Kan al een jaar geen msn video's draaien. Krijg een soort grijs spinning wheel en that's all. Je haalt ze daar op naar een afspeellijst, de teller van de afspeellijst wordt ook niet verhoogd als ik op de plus button klik. Ik ben dan op MSN Video bijvoorbeeld:

http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=nl-nl&wa=wsignin1.0

Myspace schijnt het zelfde format te gebruiken, daar heb ik het zelfde.
Met microsoft kom ik er niet uit. Wie kan me helpen?
 
Hoi Lanabel,
Bedankt voor je aandacht.
Flashplayer gedaan is het niet.
Popup wordt toegestaan, is het niet.
Heb microsoft firewall, dus zou een beetje gek zijn, maar ook zonder doet ie het niet.
Heb je nog meer suggesties voor me?
 
Ja daar heb ik geen problemen meer mee, wel gehad maar lag aan m'n grafische driver.
Intel chipset, kwam nieuwe versie en was klaar.
 
Nou ook java is al diverse keren geupdate en de display was er daarvoor en tijdens ook niet, dus java is het niet.
 
Ik had het moeten noemen daarom nog even: youtyube filmpjes doen het dus goed.
 
Dan heb ik helaas geen idee?
Ik kan wel voor je googlen, maar da zal je zelf ook wel al hebben gedaan?
 
Kan je me een lijstje geven van een vistadirectory waar de codex staan, zodat ik kan kijken of er een mist, of is dat geen optie? Of erg ingewikkeld?
 
Ik ben niet zo dol nog op Vista;)
Zelf gebruik ik klite codec, of ik speel met vlc player. Maar ik denk dat in dit geval het niet echt super veel te maken zal hebben met codecs? Msn video is denk ik gericht op dat zo veel mogelijk mensen het kunnen gebruiken, dus ik denk niet dat ze een moeilijke codec hebben?
 
Ok, nou ik wacht maar af, maar moet even een half uurtje er bij weg. Ik zie het wel als je nog iets hebt, ok. Vast bedankt voor je moeite.
 
Deze vraag nog eens onder de aandacht, omdat ik nog geen oplossing heb. Kan iemand mij helpen? Ik kom er niet uit met google. Ik heb een waslijst van Microsoft gekregen waar ik geen gat in zie. Als ik op de plusjes klik komt er geen video in de playlist. Ik krijg een stil beeld of een tolletje waar geen eind aan komt. Wie weet raad? Kan ik bijvoorbeeld vista ook opnieuw laden zonder alles kwijt te zijn, zo ja hoe?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan