Windows Versie wordt niet meer ondersteund

Status
Niet open voor verdere reacties.

webace

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
134
Hello,

Vandaag probeerde ik in te loggen op een website en kreeg de volgende melding.
Uw Windows Versie (95/98/Me/2000) wordt niet meer ondersteund door ons systeem.
Indien u na 20 mei nog wenst in te loggen op onze site zal u uw systeem moeten upgraden naar XP of Vista.

Mijn vraag was hoe ik de website 'wijsmaken' dat ik Windows XP gebruik ipv Win 2000.
Kan dit aangepast worden (Voor IE) in het register(regedit).

Alvast Bedankt,
 
Welke website was dat? Het lezen van een webpagina heeft namelijk weinig te maken met het besturingssysteem maar eerder met de browser....
 
inderdaad maar de browser geeft het besturingssysteem toch door?
 
Beste oplossing lijkt mij van met een ander browser, bv. FireFox, te proberen. Onder Windows 2000 is de laatste versie van IE de 6.0, terwijl voor Vista/XP er een 7.0 versie is, waarschijnlijk ondersteunt die site geen IE6 meer. Waarschijnlijk als je firefox gebruikt dat het dan wel werkt.
 
Het lijkt mij verstandig om even te kijken welke site het betreft en wat de reden is waarom die niet meer ondersteund word. er zullen verschillende banken zijn die pre win xp niet meer ondersteunen aangezien daar op andere punten security lekken zijn die niet meer gefixed worden door microsoft.

dus voordat je de waarschuwing omzeilt kun je maar beter zeker weten dat je die in de wind slaat
 
Het gaat hier inderdaad om een website van een bank en het gaat over beveiliging. (De Post / Fortis)
Maar aangezien we met die pc enkel pc banking doen EN het smallband heeft acht ik toch de kans klein op hackers.

Ik hoopte dat er iets bestond om in het register een bepaalde sleutel aan te passen zodat ik alsnog met die computer verder kan werken. Voor win 2000 is hij spijtig genoeg niet zwaar genoeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan