avi/divx filmpjes naar Ipod touch.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Hoi, Ik ben niet echt van die Ipod mac wereld. Maar nou vroeg een vriend aan mij of ik ervoor kon zorgen of ik internet op zijn ipod kon zetten en ook filmpjes. Het eerste (internet) was niet zon punt. Filmpjes erop zetten echter. Een beetje heel veel op google gezocht zoals add .avi (of divx of wat dan ook) to Ipod touch met veel suggesties zoals allemaal rare converters zoals ojosoft endergelijke. Waar ik uiteindelijk niks aan had. De ipod ondersteund toch film formaten. Nou hoe moet ik die er nou opzetten. Kan dit niet gewoon met Itunes. Net zoals muziek toevoegen. Het zal wel komen omdat ik Windows gebruik.

Jullie zullen vast wel weten hoe het allemaal moet. Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Voor zover ik weet zul je hem moeten converteren naar mp4 die wordt wel ondersteunt door de iPod Touch.
 
Ja dat zeggen veel mensen. Alleen wat is dan het meest geschikte progamma. Want ik heb wel eerder eens converters gebruikt maar dat werkte niet. Ook weet ik niet hoe ik de video daarna op de ipod krijg als ik een mp4 bestand geconverteerd heb. Moet dat met Itunes?
 
Hey,

Ik gebruik PSP video converter,
Hij heet misschien wel PSP video converter maar ik gebruik hem voor de ipod.

Download link: http://www.pspvideo9.com/

Gewoon kiezen van .*extensie*
Naar: .mp4 MPEG4 ofzo..

Sorry als ik verkeerd advies geef.

Gr,

Irakli
 
Ik zal die eens proberen alhoewel ik dan alsnog niet weet hoe ik het filmpje dan op me ipod krijg. Maar dat hoor ik dan zo wel.
 
Inderdaad via iTunes.

Kwestie van het MP4 bestand openen met iTunes zodat hij in de Bibliotheek komt te staan.
Vervolgens de iPod aansluiten en wachten tot hij in iTunes verschijnt.

Dan kun je het videoobestand vanuit je bibliotheek naar je iPod slepen.
 
Die psp converter doet helaas niet wat ie moet doen. Echter heb ik inmiddels een ander progamma gedownload genaamd cucusoft ultimate video converter die alle filmpjes naar MP4 omzet. Deze werkt wel en ik kan de MP4 filmpjes ook gewoon toevoegen in Itunes. Nou wou ik dus de muziek en de videos op de Ipod synchroniseren. Alleen nu zit ik met een volgend probleem. Op deze ipod staat 10 gigabyte muziek op en die vriend van mij wil de muziek daarop wel houden. Alleen de muziek gaat weg na het synchroniseren toch omdat zijn muziek niet in mijn Itunes staat. Mijn vraag is dus, hoe kan ik de muziek op de Ipod touch op mijn computer zetten en in mijn Itunes bibliotheek toevoegen? Want ik kan niet op de Ipod browsen omdat deze niet in Deze computer staat. Verborgen mappen laten zien "Optie" in Mapopties aanzetten laat de Ipod ook niet zien. Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan uitleggen. Alvast bedankt. Ik werk op vista ultimate trouwens. 64bit versie om precies te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan