Presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
226
Hey lieve mensen,

Ik heb een vraagje:

- ik heb mijn presentatie opgeslagen als .odp op het eind. ik wil deze opslaan op usb stick, is het geen probleem om dan de usb stick op een andere computer (geloof windows xp) aan te sluiten. geeft het problemen als op het einde .odp staat?
- en hoe kan ik geluid/ of een stuk muziek toevoegen?

Bvd.
 
De kans dat OpenOffice op een openbare computer geïnstalleerd staat is vele malen kleiner dan dat Microsoft Office geïnstalleerd is.

Het is dus niet gezegd dat je presentie kan worden afgespeeld.
 
Dank jullie wel. Maar Tha devil: ik heb mijn presentatie op usb stick gesleept.
Moet ik iets anders erachter doen? zoiets als . pdf?:confused:
 
Hey.

Ik snap niet wat je bedoelt. Als ik hem met odp erachter op usb stick op een openbare computer installeer, dan moet dit toch geen problemen geven? Of wel soms?


De link doet het niet:rolleyes:

- installeren dan naar usb, bedoel je dat?
 
De kans dat OpenOffice op een openbare computer geïnstalleerd staat is vele malen kleiner dan dat Microsoft Office geïnstalleerd is.

Het is dus niet gezegd dat je presentie kan worden afgespeeld.

Ok. Maar wat is dan het beste? Ik zie dat het ook wel onhandig is soms dat Oo.
Bvd voor je hulp:thumb:.

Ik zoek nog wel steeds naar een goed en helder antwoord.
 
Dank jullie wel. Maar Tha devil: ik heb mijn presentatie op usb stick gesleept.
Moet ik iets anders erachter doen? zoiets als . pdf?:confused:

Wanneer je de extentie handmatig wijzigt loop je het risico dat hij niet meer te lezen is totdat je de extentie weer herstelt naar degene zoals hij was.

Ik snap niet goed waarom je niet met Powerpoint hebt gewerkt, op scholen en bedrijven is Powerpoint redelijk geïntegreerd.

Heb je niet de optie in Impress om je presentatie te exporteren naar een .ppt?
 
Wanneer je de extentie handmatig wijzigt loop je het risico dat hij niet meer te lezen is totdat je de extentie weer herstelt naar degene zoals hij was.

Ik snap niet goed waarom je niet met Powerpoint hebt gewerkt, op scholen en bedrijven is Powerpoint redelijk geïntegreerd.

Heb je niet de optie in Impress om je presentatie te exporteren naar een .ppt?


Niet met Powerpoint?

- ik heb open office impress gebruikt om een presentatie te maken
- mijn school heeft wel een powerpoint (maar weet niet of open office daar op zal gaan)
- en inderdaad als ppt power point template opgeslagen
- nu wil ik mijn usb stick uit mijn lap halen zegt het: dat het niet kan omdat het programma nog actief is, terwijl ik impress al had afgesloten,
hoe kan dit nou weer, en is het veilig that devil om het dan alsnog eruit te halen?

so confused...

graag je reactie!
 
Laatst bewerkt:
Niet met Powerpoint?

Ja, waarom heb je de presentatie niet in Powerpoint gemaakt?

- en inderdaad als ppt power point template opgeslagen

Kun je op een andere computer waar wel Powerpoint op staat het niet controleren of het werkt? Het is nu dinsdag, meestal zit je dan op school dus kun je het op school testen of niet?

Veilig weet ik niet, heb nooit met OpenOffice gewerkt dus weet ook niet de precieze gevolgen van die melding.
 
Laatst bewerkt:
Hey!

Mijn usb stick heb ik finally veilig eruit weten te halen. Weet je waar het aan lag?;
- ik moest het hele open offi impress afsluiten. niet alleen op mijn werkblad maar ook onderin rechts, tussen alle icoontjes in. Toen pas wilde usb dat ik het veilig eruit haalde.
Nu, weer wat geleerd! Ik leer weer een hoop. Het is soms echt even goed kijken en pielen, vooral omdat je het moet hebben van woorden:shocked:.

Anyway, mijn powerpoint heb ik op usb nu als extensie:ppt en odp.
 
Laatst bewerkt:
Ja, waarom heb je de presentatie niet in Powerpoint gemaakt?



Kun je op een andere computer waar wel Powerpoint op staat het niet controleren of het werkt? Het is nu dinsdag, meestal zit je dan op school dus kun je het op school testen of niet?

Veilig weet ik niet, heb nooit met OpenOffice gewerkt dus weet ook niet de precieze gevolgen van die melding.

Ja tha devil: dat wilde ik vandaag ook gaan controleren. daarom ga ik zo de deur uit naar school om dit uit te proberen. en ben tikje nerveus:rolleyes:.... dus over tien minuutjes naar school. ik dank je erg voor je hulp that devil. ik ben echt oprecht blij met dit forum;).
ik ga kijken hoe en wat en zal je op de hoogte houden, en van het resultaat:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan