Lan party 6-5 man

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zammorak

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
22
Heey ik hou binnenkort lan party maarja ik wil weten wat ik nodig heb
ik heb nu een netwerk Switch met 5 ports en een modem en internet bekabeling dus alle pc kunnen op het netwerk/ internet worden aan gesloten (owja op men modem zitte 4 ports) En ik wil weten of ik dan call of duty 2 , xfire en teamspeak op alle 6 pc kan laten draaien zonder lag (internet verbindingen is: 7.5 M/bit ofzo want we wonen te ver weg van de centrale dus hebben niet volle verbinding). Maarja ik ben bang als we alle pc aangesloten hebben dat of elekrieciteit weg valt of internet lag hebben.
Ik hoop dat ik nu genoeg info heb gegeven met mijn vraag en ik hoop dat hij beantwoord kan worden.
groetjes Zammorak



PS: kunnen jullie snel antwoorden want het is al binnenkort
 
Waarom over internet spelen als je 6 man binnen hebt zitten die tegenelkaar kunnen spelen.
Qua stroom betreft geen probleem om 6 pc's aan te sluiten.

Internet hangt af van hoe stabiel je verbinding is.
 
ja ik weet niet echt wat je bedoeld maar we spelen gewoon via kabel. dus als je dat bedoeld dat is wel stabiel. dus geen draadloos netwerk maarja 7.5 mb verbinden ofzo kan je dat redden denk je?
 
Wat talmanneke bedoeld is dat je een LAN party meestal niet over het internet speelt maar op een intern netwerk.
Bedoeling is dat alle spelers zich op 1 lokatie bevinden (zoals bvb in een sporthal bij grote LAN parties). Je heb hierbij verschillende opties, of één van de PC's host de game ofwel draai je een dedicated server voor deze spellen.
Aan welke eisen je hardware moet voldoen kan je hier vinden :
http://www.tmmworld.com/Default.aspx?tabid=42
 
OKe ik hou het gewoon in de woonkamer met standaard modem enz. dus ik zal wel via lan gaan doen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan