Bewerkte subtitles worden verkeerd gebrand??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morcqx

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Berichten
11
Kan iemand mij helpen met het bewerken van ondertitels? Heb mijn Subtitle Files die bij de AVI bestanden horen bewerkt: lettertype en kleur veranderd met VobSub (SubResync). Functioneert op zich prima, maar maakt nieuwe bestanden aan, naast de Subtitle Files .srt-files (Style bestand geeft het icoontje aan). Op zich geen probleem: speelt de Avi’s samen met Subtitle File + srt file prima af, met het juiste letterfont + kleur (geel, rood, wat ik maar wil) in de film. Maar als ik dit dan naar dvd brandt, dan heb ik ineens weer het originele witte lettertype + font.
Samenvoegen van Subtitle File + srt werkt ook niet, dan heb ik helemaal geen ondertitels. Ik dacht, dat als ik het als Avi afspeel en alles werkt perfect, dat ik het dan ook zo kon branden op dvd. Maar dat functioneert dus niet. Wat doe ik fout en hoe los ik dit op?
 
Zet je de ondertitels vast in de film of doe je ze er appart bij zodat je ze kunt kiezen?

Zo niet dan moet je het even in je brand programma veranderen.

Als je ze der vast in zet dan zou ik het niet weten.

MVG, Patrick
 
Heb de ondertitels apart, maar hoe pas ik dit dan aan in het brandprogr. (bijv. Nero)?
Ging nl. altijd vanzelf mee.
 
Deze vraag heb ik ondanks alle tips niet op kunnen lossen. Weet niet hoe ik het zo moet bewerken dat de subs zo blijven als ik ze bewerkt heb ipv gewoon standaard wit.
 
Probeer eens het programma Convert x to dvd. Dit is een wat makkelijker programma dan nero :) daar kun je zeker de kleur van je ondertitels aanpassen.

Ik kon in nero zelf eigenlijk ook niet vinden hoe ik die ondertitels moet toevoegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan