Ziggo port probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmtimmer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
2
Alrite, Naar 5 keer bellen met ziggo * Klanten Services* ben ik het eigenlijk wel zat moet ik eerlijk zeggen.

Mijn probleem is als volgend.
Wij zijn ongeveer 2 maanden geleden overgestapt van Tele2 naar Ziggo.
voor die tijd hadden we eigenlijk nooit problemen om op verschillende servers te logen.

Maar nu kan ik op eens niet meer op een Ventrilo server omdat er waarschijnlijk een port gesloten wordt:

Heb namelijk de Firewall van mij PC + Router uitgeschakeld.
en natuurlijk de port in de router geopend.

Naar dit gedaan te hebben bleef het probleem bestaan. Dus even de router er tussen uit gehaald en rechtstreeks op de modem aan gesloten. nog steeds niks.

Dus blijven er nog 2 dingen over Computer sluit de port of ISP.
Om te kijken of het aan de computer lag ben ik naar het werk gereden. en ofc No probleem. in 1 keer op de server..

Dus het probleem kan alleen bij Mr ziggo liggen. Maar als je hun opbelt blijven ze vol houden dat het niet hun probleem is.

Maar jah als iemand nog een mogelijke oplossing weet laat het svp even weten
 
Er zijn al meer problemen met poorten bij ziggo, zoals inderdaad ventrilo teamspeak, email en nog veel en veel meer. helaas doet Ziggo net alsof hun neus bloed :(

Goede oplossing is dus weer terug gaan naar tele2 wat volgens mij ook nog goedkoper is.

mvg,
 
True i realy wish i dint join the ****ers.

majah zit er nu een jaar aan vast....
 
Heb hetzelfde ook gehad toen het nog @Home was gelukkig had een een proef abo, toen was niet alleen het probleem dat poorten geblokkeert waren maar dat standaart om 10 voor 10 's avonds de internet verbinding uit viel, ik @Home opgebelt, zeiden ze we sturen wel even een monteur lang want de aansluiting bij u in huis moet niet goed zijn, nou sorry hoor maar dan moet mijn tv het ook nniet goed doen. Heb al de rotzooi toen weer in de doos gedrukt en retour afzender gedaan. en vervolgens weer vrolijk verder gegaan met Orange. :)

Mvg.
 
Het beste wat je kunt doen als je er met Ziggo niet uitkomt (ik heb hetzelfde gedaan), is het via Coax spelen (www.coax.nl).

Mijn ervaring is dat Ziggo dan ineens een stuk sneller wil meewerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan