mysgld-nt.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
toch nog een probleem

nu ben ik wel van het probleem af dat ik elke keer een rapport moet sturen naar microsoft nu krijg ik alleen na het opstarten de volgende tekst

Windows kan het bestand ...mysql/\bin\mysqld-nt niet vinden,controleer oof de naam goed is ingevoerd, klik op start en daana op zoeken.

Als ik dat doe dan krijg ik de tekst dat het geen bestand is. Na het weg kllikken komt het niet meer terug allen na het opstarten. Ik heb dus iets niet goed gedaanHeb je nog een oplossing?

grt

frans
 
vervolg

...mysql/\bin\mysqld-nt dat is het bericht wat ik nu weer krijg. zal dus iets niet goed hebben gedaan
 
vervolg

...mysql/\bin\mysqld-nt dat is het bericht wat ik nu weer krijg. zal dus iets niet goed hebben gedaan.

ook krijg ik dit bericht dat er een fout in deze module is opgetreden 'module Parelolegic\uus2\uus.dll
 
Lijkt erop dat de MySql service nog ergens gestart wordt, maar (vanwege je hernoem actie) het bijbehorende bestand niet meer kan vinden.

Nu weet ik niet of je echt Windows-NT hebt of toch misschien XP, maar probeer het volgende:
Start -> Uitvoeren -> services.msc
Kijk of je ergens daar een MySql service tegen komt. Zodra gevonden, dubbelklik erop, en kies als Opstarttype: Uitgeschakeld
Herstart je pc, en kijk of het probleem weg is.

Succes,

Tijs.
 
vervolg

fijn dat je er nog bent om te helpen.

Ik heb services.msc geheel afgelopen maar mys etc niet zien staan. Kan het ergens anders onder staan?

Ik weet niet wanneer je weer kan antwoorden maar ik zit vanaf maandag een weekje in het buitenland dus als je geen antwoord van mij krijgt dan weet de reden.

grt

frans
 
Ok, start het volgende:
autoruns
Klik in het tabblad Everything op het verrekijkertje (of doe Ctrl-F)
Zoek daarmee naar mysqld-nt.exe
Schakel de aanroep uit door het vinkje ervoor weg te halen.
Blijf zoeken en uitschakelen totdat je alle aanroepen van mysqld-nt.exe hebt uitgeschakeld.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
vervolg

gelukkig je bent er nog

een domme vraag maar hoe start ik autoruns
 
v ervolg

ik heb niet goed gekeken ik zie autoruns staan om aan te klikken
 
vervolg

dat autoruns levert veel informatie op. een hele lijst wordt gegeven.

de volgende files kunnen niet worden gevonden
Lavasoft shellext
HKCU\software microsoft
skype4comcatchme
paretologic r
paretologic u
regtool scan
adwareupd
configuratiesc
0 (java script)
FC1DUMP
FDCOMP
PDFRAME
PDRELI
DDRFRAME
NSNDIS5
Ibrtfdc
i2omgme
changer

heb je enig idee wat ik moet doen. Welke moet ik weer activeren.
 
Graag je richten op hetgeen waar je problemen mee hebt, en fatsoenlijke terugmeldingen doen:
Heb je in AutoRuns nog aanroepen van mysqld-nt.exe gevonden en kunnen uitschakelen? Zo ja, waren daarna de meldingen weg bij opstarten?

Die andere ontbrekende bestanden leveren blijkbaar geen melding op, en doen er dus niet echt aan toe.

Tijs.
 
vervolg

ik heb de map MYSQL gevonden, deze zit onder

BOOT C
adventNet
me
eventlog
el
MYSQL
BIN
SHARE
DATA
MYSQLEULA
TEKSTDOCUMENT
 
Graag je richten op hetgeen waar je problemen mee hebt, en fatsoenlijke terugmeldingen doen:
Heb je in AutoRuns nog aanroepen van mysqld-nt.exe gevonden en kunnen uitschakelen? Zo ja, waren daarna de meldingen weg bij opstarten?

Die andere ontbrekende bestanden leveren blijkbaar geen melding op, en doen er dus niet echt aan toe.

Tijs.
 
Daar vroeg ik niet naar. Heb je in AutoRuns gezocht naar mysqld-nt.exe, en de regels waar die in gevonden wordt uitgeschakeld door het vinkje ervoor uit te zetten?

Tijs.
 
Autoruns

Onder autoruns stond niet iets van mysql ; wel zag ik files staan die niet konden worden gevonden vandaar mijn lijstje ik dacht wellicht zit daar iets in.

Nu door mijn computer aan te klikken en te gaan naar Boot c Eventlog vond ik de map MYSQL zie onder staande antwoord. Wat zal ik nu doen de gehele map verwijderen met de andere sub mappen share,data,mysqleuta en tekstdocument?
 
Zou je kunnen doen, maar het probleem van de melding los je daar niet mee op.

Misschien beter even kijken in de registry, of daar wat staat m.b.t. mysqld-nt.exe, en dat verwijderen:
Start -> Uitvoeren -> regedit.exe
Ga in het linker deelvenster helemaal naar boven (Home-toets werkt), en doe dan Ctrl-F en zoek naar mysqld-nt.exe
Verwijder alle sleutels en waarden waar je het tegenkomt.

Succes,

Tijs.
 
mysgld

nog bedankt voor de oplossing

grt

frans van der caaij
 
Graag gedaan, Frans.

Graag nu nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder beneden aan de rechterkant op deze webpagina.

Tijs.
 
@caaij / Frans: De vraag staat nog steeds als onopgelost.....

Klik even op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan