AVI-file (DvDrip) iets te groot :credits afknippen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
438
ik heb een AVI file en zou dat graag op een CD-r zetten, maar ik kom ongeveer 1,6 millioen bytes te kort....
En er staan eindcredits op...hoe kan ik deze er vanaf knippen?? dan zou ie juist goed zijn...

p.s : kan ik AVI rechtstreekks op een CD-r zetten?
 
Avi file op cd r?

Wil je hem op je dvd bekijken, want dan moet je wat anders doen namelijk?
 
euhm,
als ik hem op m'n ps3 kan kijken is het goed (dataschijf) en als ik hem ook op m'n dvdspeler kan kijken is het nog beter...
 
je moet hem naar een dvd formaat converteren
en daarna op een DVD-r (of rw) branden, dus geen cd.

Convertxtodvd is een programma om te converteren, zoek hem eens bij torrents
 
maar films op cd-r's plaatsen lukt toch....?
als ik hem op de ps3 kan spelen is het ook goed...
hoe kan ik hem nu inkorten??
 
Dan weet ik het niet

Inderdaad het zou moeten kunnen want ps3 speelt avi af lees ik nu op internet
 
Om de video in te korten kun je Windows Movie Maker gebruiken. De video met Windows Movie Maker inkorten kan als volgt:
1. Je start Windows Movie Maker op.
2. Je klikt op 'media importeren' (linksboven).
3. Je opent de video.
4. Er verschijnt een icoon van jouw film en dit icoon sleep je naar het 'storyboard' (onderaan).
5. Klik op 'storyboard' (linksonder) en klik op 'tijdlijn'. Er verschijnt nu een tijdlijn van de video.
6. Scroll in de tijdlijn helemaal naar rechts (tot het einde van de film).
7. Je kunt nu door het einde van de tijdlijn naar links te verschuiven de film inkorten.
 
je moet hem naar een dvd formaat converteren
en daarna op een DVD-r (of rw) branden, dus geen cd.

Convertxtodvd is een programma om te converteren, zoek hem eens bij torrents

dus ik kan hem niet rechtstreeks opzetten?? (AVI-file??)

ik heb ook een programmatje om de ondertitels bij divx films in de opties bij te zetten (AVIAddXSubs) (dus niet rechtstreeks, maar je moet ze manueel aanzetten....)

stel nu dat ik die convertx moet gebruiken zal dit progje ook niet meer werken zekers??
 
Laatst bewerkt:
uiteraard kan je een avi met srt gewoon op een cd branden als data, maar of ie het in een ps3 doet weet ik niet.
sommige stand-alone dvd spelers spelen ook prima avi af en sommige ook met srt of sub ondertitel bestanden.
ik zou het gewoon proberen, kost je een kwartier werk en één cd'tje.

voor zover ik weet is AVIAddXSubs echt alleen voor op de pc, zowel een stand-alone dvd speler als de ps3 zullen er wel niks mee kunnen.
de dvd speler omdat zo'n ding niks met software kan en de ps3 omdat die niet op windows draait en dus niks met .exe kan.

met convertxtodvd blijft AVIAddXSubs gewoon werken, maar nog steeds alleen op de pc
met convertxtodvd kan je ondertitels mee branden op de dvd, je hebt dan dus gewoon een dvd met ondertitels.
 
dus ik kan hem niet rechtstreeks opzetten?? (AVI-file??)

ik heb ook een programmatje om de ondertitels bij divx films in de opties bij te zetten (AVIAddXSubs) (dus niet rechtstreeks, maar je moet ze manueel aanzetten....)

stel nu dat ik die convertx moet gebruiken zal dit progje ook niet meer werken zekers??

ik bedoelde eigenlijk rechtreeks op DVD zetten... (iets te snel getypt)
maar ik heb een ander progje gevonden : the film machine
maar na de audio conversion (dus tijdens het converten) krijg ik een schermpje van het programma surcode met de melding parallel port lock required to run this program.... en verder doet ie niks....

heeft iemand ervaring met the film machine???
Laatst gewijzigd door gethez; Vandaag om 23:58.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan