Programma gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pcnewb

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
47
Hallo iedereen!

ik zoek een gratis programma waarmee je meerdere filmpjes kan knippen en dan van al die verschillende geknipte filmpjes, één filmpje maakt.
Dus ik heb bijvoorbeeld 8 filmpjes, die wil ik knippen en de geknipte delen achter elkaar tot één filmpje bewerken. Zelf vind ik Windows moviemaker niks.
Dus hebben jullie misschien nog goede suggesties?

Alvast heel erg bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik daar al jaren Pinnacle Studio voor.
 
Oke Pinnacle studio,
Heeft iemand anders nog andere suggesties?
 
Een ander bekend programma is Sony Vegas Studio, maar dat is helaas een betaald programma.
Verder wel bijzonder makkelijk om mee te werken (al heb ik geen ervaring met Pinnacle)
 
Een ander bekend programma is Sony Vegas Studio, maar dat is helaas een betaald programma.
Verder wel bijzonder makkelijk om mee te werken (al heb ik geen ervaring met Pinnacle)

Ik zoek echt gewoon een gratis programma =D
 
begin eerst een met te vertellen wat voor filmpje het is en met welke codec gemaakt, download hiervoor gspot
http://www.headbands.com/gspot/
plaats evt een screenshot hier

ik kan wel zomaar zeggen dat het prima kan met virtualdub en zelfs heel makkelijk en snel
maar dat geldt alleen als het een divx of xvid avi is.
voor mkv heb je mkvmerge en voor dvd heb je weer wat anders nodig om nog maar niet te praten over de formaten van telfoon camera's.
 
Het gaat om gedownloade youtube filmpjes die ik m.b.v Vixy heb omgezet naar .avi formaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan