schoolnetwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

feint

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
273
hey allemaal,

Ik zit op een schoolnetwerk waar een proxy op loopt. nu kan ik voor een of andere reden niet meer op msn, krijg ik foutcode 80072745. Andere mensen kunnen wel gewoon op msn terwijl ze op hetzelfde netwerk zitten.

Ik heb al gekeken in het register voor de contact.msn te verwijderen maar deze staat er niet tussen. ook in de local folder heb ik de contact lijst proberen te legen maar daar zijn 2 bestanden beveiligd tegen verwijderen.

Iemand een idee hoe ik msn weer werkend krijg? buiten dit netwerk doet die het prima.


alvast bedanklt:thumb:
 
sorry was ik vergeten erbij de zeggen. het gaat hier om mijn eigen laptop, en normale gebruikers kunnen niet erop met een school computer maar de andere laptops wel. eerst kon ik ook gewoon op msn maar ineens nu niet meer
 
Ik ben niet op zoek naar alternatieve, ik wil gewoon weten waarom hij het bij mij niet doet en bij andere notebook gebruikers wel.
 
Sorry voor late reply,

ik kan maar een paar keer in de week uittesten of het werkt gezien ik maar 1x in de week op de locatie zit.

Toch werken deze topics niet.

Het moet echt iets zijn op mijn laptop wat niet goed ingesteld staat want andere kunnen wel gewoon op msn. ik snap het niet meer misschien dat iemand nog een idee heeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan