cd of opsturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag. ik wil een film van onze toneelvoorstelling opsturen van 665 mb naar een kennis in Zweden, maar als ik hem op dvd zet zit ik met de regiocodes van Zweden. kan ik de regiocodes meebranden en hoe doe ik dat dan? of is er een andere oplossing
 
Je zou hem ook regio vrij kunnen branden. weet dat het kan, maar ben niet zo'n expert op dat gebied.
 
650 mb valt nog binnen de 700 mb van de meeste lege cdroms dat kan je ook proberen.
 
ja maar als ik hem op cdrom brand dan omzijl ik denk geen regiocode en trouwens wil ik meerdere toneelfilms branden
 
als je het op cdrom brand kan je een ander formaat gebruiken, mpeg of wma
 
ja maar mpeg of wma kan ik ook op dvd branden en als ik meer van dit soort films wil branden ben ik toch aangewezen voor een dvd.

ik denk dat Zweden dezelfde regiocode heb als wij hier in Nederland?
 
als die film echt een dvd is kan je inderdaad te maken hebben met regiocodes
als het echt een dvd formaat is dan kan je maar 1 film op een dvd branden, als je dus meerder films op 1 dvd wil branden moet je de film samen gaan voegen en een nieuwe dvd bouwen.

als je films als data brand, dat gebeurt bij avi wmv mpeg etc etc dan kunnen er wel meer op 1 dvd schijfje, je hebt dan niks te maken met regiocodes.
de regiocode voor heel europa is code 2, dus ook voor zweden.
 
effe een aanvulling op turns antwoord:

Je hoeft niet persee alles tot 1 film te maken je kan met ConvertxDVD meedere films zetten met een mooi menutje enz.
Dan kan je gewoon als een echte DVD naar verschillende menu's.

Mvg. Coolhits
 
effe een aanvulling op turns antwoord:

Je hoeft niet persee alles tot 1 film te maken je kan met ConvertxDVD meedere films zetten met een mooi menutje enz.
Dan kan je gewoon als een echte DVD naar verschillende menu's.

Mvg. Coolhits

dat bedoelde ik ook eigenlijk, maar nu terug lezend drukte ik me wat ongelukkig uit.
dankje voor de aanvulling:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan