kan geen WMP installeren?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Deze versie van Windows Media Technologies is incompatibel met deze versie van Windows. Raadpleeg de website van Microsoft voor meer informatie.

Zowel Wmp10 als Wmp11.

Ik zit momenteel zonder een Windows media player :eek:

Windows Hoem edition 2002 met SP3

In systeem staat compabiliteits gebeuren UIT!.

Hardware installeren,negeren optie staat AAN!.

Van de windows update site na validatie succesvol GEEN installatie van Wmp10 of Wmp11 mogelijk,Download WEL pakt ook UIT maar loopt daarna vast?.:confused:

Los via google hetzelfde,downloaden succesvol uitpakken ook maar daarna :confused:

Heb overigens ALLE eerdere versies of onderdelen van windows media player in software compleet gewist!.

Wat is de oorzaak,gebuik overigens sinds korte tijf Windows Explorer 8 omdat ik met windows explorer 7 diversen andere problemen had!.

Heb dit aan de hand gehad met 'n pc van een kennis en vond toen dit en het werkte!
Vul de zoekterm wmploc.dll bij zoeken in (alleen op C)en je hebt ze zó gevonden!

N.B.
Werkt ook met SP3

The version of Windows Media Technologies is incompatible With This Version Of Windows
============================================================================================

found the solution
>
> If you installed XP SP2 simply COPY the file wmploc.dll(version 10.0.0.3802) from
>
> C:/WINDOWS/SERVICE PACK FILES/I386
> TO
> C:/WINDOWS/SYSTEM32
>
> It worked for me :)
>
============================================================================================

You have deleted key system files from your machine. Restore the file
c:\windows\system32\wmploc.dll by copying it from
c:\windows\system32\dllcache (or from your XP CD) and then you should be
able to move forward again.

Here is the fix. From the question below, I searched to
>> find that answer myself. I found that wmploc.dll was not
>> in my system32 folder. So I did a search for that .dll
>> file in my system and I found it in my
>> c:\windows\ServicePackFiles\i386 folder. For some
>> reason, the file was in what I assume is the SP2
>> installation folder, or something to do with the
>> install. I copied the file from there into my system32
>> folder. I started Windows Media Player and version 9
>> started. I installed the upgrade to version 10 and it
>> worked fine

C:\WINDOWS\RegisteredPackages\{DD90D410-1823-43EB-9A16-A2331BF08799}\wmploc.dll(version 10.0.0.3802) 3.324 kb

Bron: onbekend:eek:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan