Geluid van laptop naar versterker, en alleen geluid uit versterker willen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roos000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2009
Berichten
3
Zoals de titel al zegt.... Ik wil alleen geluid uit mn versterker, en niet uit zowel de laptop als de boksen van de versterker!
Voorheen werkte het prima, en nu ineens kan ik het niet afzonderlijk van elkaar laten draaien. Iemand enig idee?
Realtek HD audio manager is de software op mn pc van het geluid...
Alvast super dank :thumb:
 
staan je geluidsapparaten wel ingesteld op "Notebook"?
- Configuratie scherm->geluiden en audio app.->Luidsprekerinstellingen->geavanceerd.
 
hm, die opties zie ik niet eens staatn bij mij (vista) Maar begint zo'n vermoeden te krijgen dat het aan de geluidskaart ligt ...?
Als ik er een koptelefoon in doe, hoor je wel wat via de koptelefoon, maar ook nog steeds via luidsprekers vd laptop. Maw; hij laat het geluid niet meer over aan iets 'externs' (versterker ofo koptelefoon)
Misshchien moet ik maar es gaan bellen met de winkel....?
 
hm, die opties zie ik niet eens staatn bij mij (vista) Maar begint zo'n vermoeden te krijgen dat het aan de geluidskaart ligt ...?
Als ik er een koptelefoon in doe, hoor je wel wat via de koptelefoon, maar ook nog steeds via luidsprekers vd laptop. Maw; hij laat het geluid niet meer over aan iets 'externs' (versterker ofo koptelefoon)
Misshchien moet ik maar es gaan bellen met de winkel....?

Dat is zeer bizar, je kan eventueel naar de winkel bellen.
Maar probeer het misschien eens met een driver voor je geluidskaart, je weet nooit.
Maar het kan evengoed een deffecte connector in je laptop zijn...

Succes !
 
Een driver voor geluid? Dat snap ik niet helemaal :(
Wat bedoel je dat ik kan doen?
 
Een driver voor geluid? Dat snap ik niet helemaal :(
Wat bedoel je dat ik kan doen?

een driver voor je geluidskaart downloaden. Misschien is het daarmee opgelost...
en anders even afwachten van reacties van anderen en anders naar de winkel zou ik zo denken:s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan