Lage FPS met recorden op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

ontbijtkoek

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
31
Hallo,

Als ik een spel aan het spelen ben op mijn pc, en ik wil het beeld openemen met bijvoorbeeld FRAPS. Dan merk ik dat als ik aan het opnemen ben dat mijn FPS drastisch omlaag schiet. Bijvoorbeeld met GTA San Andreas, Normaal heb ik een FPS van zo rond de 75. Maar zodra ik start met opnemen schiet dat omlaag naar 13 FPS.

Weet iemand mischien wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen is?

Bedankt.
 
Het is kost nog al wat rekenkracht van je computer als je aan recorden bent. Daardoor zakt je snelheid ook in een keer in.
 
Het is kost nog al wat rekenkracht van je computer als je aan recorden bent. Daardoor zakt je snelheid ook in een keer in.


Maar je moet toch wel een filmpje op kunnen nemen met een redelijke FPS zonder dat je een mega super PC hebt?

Ik heb een Intel core 2 duo 3.0 Ghz Processor
 
Maar je moet toch wel een filmpje op kunnen nemen met een redelijke FPS zonder dat je een mega super PC hebt?

Ik heb een Intel core 2 duo 3.0 Ghz Processor

ik heb ook een zeer goede PC... als ik met fraps opneem ligt het puur aan het spel.

Het vreemde is: ik kan assasinscreed opnemen zonder dat ik ook maar iets merk van het opnemen (perongelijk een keer een half uur zitten opnemen zonder te merken)

maar als ik dan bijvoorbeeld Guild Wars opneem heb ik nog maar 10 FPS en kan ik niet veel :p
 
Precies, nou heb ik bij 90% van mij spellen dat mijn FPS drastisch zakt. Maar er was ook een spel waarbij die wel gewoon normaal liep (geen idee meer welke dit was).

Wat dacht je van deze dan, Als ik Delta force: Black Hawk Down speel (oud spel, de liefhebbers kennen hem nog wel) heb ik rond de 250 - 300 FPS Zodra ik begin op de nemen word dit 6 FPS.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan