plaatje vergroten zonder kwaliteit verlies programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FFOM

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
68
Hallo

Ik had eens een programma waarmee je plaatjes kan verkleinen of vergroten zonder kwaliteit verlies of niet zichtbare voor het oog dan.
Weet missien iemand hoe dit programma heet? het was een klein programma's staat in mijn geheugen en ook niet een zeer nieuw programma.

Ik zag meerdere van deze discussies op het internet, maar dan werd er niet gevraagt naar een programma maar gewoon hoe een plaatje vergroot kan worden zonder kwaliteit verlies
Het andwoord daarop was steeds dat een plaatje niet te vergroten is, zonder kwaliteits verlies :S ik weet dat het niet waar is want ik weet dus dat er een programma/s voor is.

bedankt Ayla XXX
 
Hallo,ik heb hier een leuke link voor je,waar je met je foto's alles kunt doen,zowel groter als kleiner,veel succes groetjes Cardozo:thumb:http://www.fotoverkleinen.nl/
Verkleinen zal niet direct het probleem zijn, dat doe je met 1.000.000 progjes / tools, tot en met de simpele handgreepjes van Windowsapplicaties zelf.
Dé grote truuk zit 'm in het vergroten (zonder kwaliteitsverlies). Dáárvan zijn progjes / tools met een zaklampje te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan