Met opstarten meteen Mijn Documenten geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

deaapdaar

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
56
elke keer als ik opstart opent mijn pc zelf mijn documenten dit hoort niet zo te zijn het is af en toe echt vervelend als ik haast heb dus weet iemand om dit bij het opstarten weer weg te krijgen
 
Zit de verkenner soms als link in de map Opstarten?
 
run-regedit
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Kijk of er een verwijzing staat naar Docs & Settings-Mijn Documenten
 
Dit gebeurt ook als je een programma dat in my documents stond hebt verwijderd, en de link hiernaartoe staat nog ergens bij automatisch opstarten. Check je startmenu en de registry
 
Dit gebeurt ook als je een programma dat in my documents stond hebt verwijderd, en de link hiernaartoe staat nog ergens bij automatisch opstarten. Check je startmenu en de registry

Dit moet je even uitleggen.
Een programma wordt toch nooit geïnstalleerd in de map Mijn documenten (of een submap daaronder)?
Denk dus niet écht dat dat de oorzaak kan zijn, tenzij ts bewust de lokatie heeft gewijzigd tijdens het installeren van een programma.
 
Hallo,

dat zijn allemaal foute antwoorden

Het juiste antwoord:

1. Start
2. Uitvoeren --> msconfig
3. klik op het 6e tabblad(opstarten-startup)
4. zoek in het lijstje Mijn documenten ofzo iets wat erop lijkt en vink dat af.
5. Klik op OK!
6. Herstart
7. Klaar :)
 
Doe 't volgende:
run-regedit
HKLM\Software\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\WinLogon
selecteer de sleutel en kijk in 't rechtervenster naar de sleutel "Userinit"
kijk of de waarde is C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, (let op de komma op 't eind)
staat userinit 2x vermeld in deze sleutel dan vul je bovenstaande waarde in.
http://support.microsoft.com/kb/555294
Succes!
P.S.
@Digitalhustle
Heb jij de absolute wijsheid in pacht?
 
Laatst bewerkt:
Het werkt niet de regisrty waarde is gewoon (userinit,) met komma dus hoeft het ook niet aangepast te worden.
 
Oke,nog 1 optie voor 't moment,je hebt ook niet bij mapopties aangevinkt "vorige mapvensters bij aanmelden herstellen"??
 
Ik heb nog ff verder gekeken dan mijn nuis lang is:D en heb ff gegoogled naar dit probleem er stond ergens dat het misschien kon komen door een trojan of een virus dus ik zal het ff scannen en dan kijken wat eruit komt

en bedankt !!:thumb:
 
Ja,die kans is altijd aanwezig,dacht ik ook al aan maar wilde eerst die andere opties proberen .
De meeste mensen willen n.l. niet waar hebben dat ze spyware of 'n virus hebben binnengehaald omdat ze toch een virusscanner hebben? Dan is dat volgens hen niet mogelijk.
Wens je in ieder geval succes!
 
ey bedankt alsnog maar nu zijn er 2 documenten bij het opstarten:thumb: maar ik was toch van plan om een nieuwe installatie erop te zetten vanwege alle troep die erop staat maar toch bedankt. en Gimme Shelter lekker nummer he ik speel hem samen met een vriend op gitaar moeilijk liedje kwa timing:D
 
Dan zou ik m'n installatie meteen slipstreamen met Nlite en natuurlijk is Gimme Shelter een goed nummer,wist niet dat er nog zoveel interesse voor was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan