Vista start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel888

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
Berichten
16
Hallo,

gisteren deed ik een poging tot Windows Vista te upgraden naar Windows Vista sp1. Ik heb dat gewoon gedaan met windows update. Ik ben toen even weg gegaan en toen ik later terug kwam stond er een zwart scherm dat hij iets van geheugendump aan het doen was, toen heb ik gewacht maar toen deed hij niks meer. Heb toen geprobeerd via de dvd van vista op te starten en systeemherstel te doen, heb dit gisteren dehele avond en nacht aan gelaten maar vanmorgen was hij nog steeds bezig:eek: , heb dus nu gewoon afgebroken. Bij het opstarten krijg ik een melding van:

Bestand: WDFLDR.SYS
Status: 0xc000000F
Informatie: Windows failed to load because a required file is missing, or corrupt.

Dit krijg ik bij zowel gewoon opstarten als opstarten in veilige modus of alle andere mogelijkheden.

Pc is net een half jaar oud, en er zit nu blijkbaar een pass op mijn BIOS:eek:, dus als die nodig is dan moet ik even het bedrijf bellen denk ik.

Alvast bedankt
Michel
 
probeer de oplossing hiervan eens :thumb:

Bedankt voor de reply.

Ik heb nu nog een keer die installatie dvd erin gedaan, en tot mijn verbasing doet hij nu wel systeemherstellen!:eek: Terwijl ik niks anders dan eerder heb gedaan:eek: Ik wacht nu met spanning af of het gaat werken!

EDIT: weet iemand misschien hoelang een systeemherstel kan duren?
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm, systeemhertsel doet hij dus niet:confused: Maar ik kan nu wel bij opdrachtpromt komen. Iemand enig idee wat te doen?
 
Wat doet systeemherstel dan precies?
start het niet op of blijft het oneindig doorlopen?

In de prompt zou je eens de commands "sfc /scannow", "chkdsk/f" & "chkdsk/r" kunnen proberen (alle commands zonder aanhalingstekens)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan