Tv programma op dvd speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Den Haag

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
16
Hallo,

Ik ben een leek op dit gebied en dus heb ik even hulp nodig.
Iemand heeft voor mij een tvprogramma opgenomen en direct op schijfje gebrand. Als ik het schijfje in mijn pc stop speelt hij het bestand niet af. Als ik op 'verkennen' druk is er niets zichtbaar. Iemand had mij al gezegd dat waarschijnlijk de sessie niet is afgesloten, degene die het voor mij gebrand heeft wist hier geen raad mee en heeft de dvd weer terug gegeven. Hoe kan ik dit programma toch nog afspelen.

Schiet gerust een paar vragen op me af.

Rob
 
ALs het niet goed is afgesloten, gaat het moeilijk. Je hebt de film toch nog wel ergens op een pc staan?
 
je zal de dvd toch moeten afsluiten in de betreffende dvd recorder
het heet ook vaak finalize
 
Bedankt voor het antwoord, ik zal hem de dvd nog eens teruggeven met deze info.:thumb:

Rob
 
Helaas is het diegene niet gelukt om deze sessie af te sluiten(finalize). Het programma is rechtstreek op de dvd opgenomen.
Hij heeft van alles geprobeerd maar zonder succes. Als hij het schijfje in zijn dvd recorder afspeelt dan kan hij wel het pogramma bekijken. Is er helemaal geen mogelijkheid om het op een nadere manier te doen?

Rob
 
degene van wie die afkomt kan er nog een stukje achter opnemen en dan afsluiten.
als dit opnemen niet kan dan is ie dus wel afgesloten en ligt het probleem anders.

heb je het al eens in een andere pc geprobeerd ?? misschien lust jouw brander deze schijfjes niet.
 
degene van wie die afkomt kan er nog een stukje achter opnemen en dan afsluiten.
als dit opnemen niet kan dan is ie dus wel afgesloten en ligt het probleem anders.

heb je het al eens in een andere pc geprobeerd ?? misschien lust jouw brander deze schijfjes niet.


Mijn eigen dvd-speler is stuk. de dvd op mijn pc herkent het niet, ook op een laptop en een playstation geprobeeerd maar helaas.
Ik zal nog eens vragen of hij er een stukje achter wilt zetten en dan afsluiten.
Als dit niet lukt wat kan ik dan nog meer doen?

Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan