Auto Gordian Knot

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierrot

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Berichten
85
Heeft er iemand een idee of Auto Gordian Knot goed werkt?

Het is een programma om filims van DVD's te rippen en dan om te zetten naar een bepaalde grootte...

Kben aan 1 dvd begonnen en dat duurt nu al 9 uur ...
 
ja autogk werk prima als je en dvd naar avi om wilt zetten.
hoe lang het duurt hangt af van de grote van de film, de instellingen van autogk, van je eigen pc hardware en hoe groot het eindresultaat moet worden.

je geeft helaas geen verdere info dus kan ik niks zeggen over die 9 uur.
ik doe over een film van 100 minuten ongeveer 8 uur, dit is met een
P4 2,8 ghz , 1,5 gig geheugen
 
Heej, mijn comp is een toshiba laptop (2.4 ghz en 4 gig intern geheugen)
De film duurde in totaal 2 uur en 10 minuten maar uiteindelijk is het toch gelukt om de film over te zetten, maar als ik in de map ging kijken waar de film normaal moest staan stond er alleen een agk file en in het programma stond er dat hij als een van de laatste stappen de film wou controleren maar dit niet ging omdat het pad naar de film niet bestond ...

Bedankt voor de reactie :D
 
het beste is 's-avonds starten en naar bed gaan. autogk niet storen.
vergeet niet energie beheer op hoog te zetten, vooral vista heeft er een handje van de pc uit te zetten terwijl het prog nog draait.
een 2,4 ghz met een 2 uur film doet er dan uiteraard langer over.

even terzijde, zet de laptop zo dat ie goed vrij staat (harde ondergrond) en het scherm open, dit ivm koeling.
 
Ik doe het nu op een andere manier,
omdat het overzetten van DVD naar computer via AGK lang duurt zet ik eerst de DVD op mijn laptop via het programma dvdfab 5 platinumversie (20 minuutjes) en vervolgens kies ik dan bij AGK als inputfile het IFO bestand uit deze map...

Is dat ook een optie of heb je zo problemen met kwaliteitsverlies?

Het gaat alles sinds al veel sneller :D 20 min voor dvdfab en 2 uur voor AGK en er staat een nieuwe film op je hd, en het leuke is dat je ze gewoon alle twee tegelijk kan draaien en voor de rest nog iets anders kan doen op je pc:)
 
dat is ook een prima manier, maar eigenlijk zou die niet langzamer mogen zijn vanaf dvd, maar goed ?:)?

2 uur, ja natuurlijk niet bij stil gestaan je hebt waarschijnlijk een dualcore en dan gaat het allemaal een stuk sneller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan