van twee fotos een maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanstien

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
Berichten
7
ik wil een foute van de dochter bij de vader zetten

hoe?en met welk progje?

met vriendelijke groeten
hans
 
ik wil een foute van de dochter bij de vader zetten

hoe?en met welk progje?

met vriendelijke groeten
hans

al wil je ze alleen samen zetten, en verder niet bewerken, kan dat zelfs met paint. Paint zit op iedere windows computer geinstalleerd. ga naar startmenu,programma's,bureau accesoires en daar moet paint tussen staan.:thumb:
 
twee fotos een maken

met sherif schijnt het te kunnen

doch ik weet niet hoe

ik wil ze dusdanig samenvoegen dat het lijkt dat ze tezamen gefotografeerd zijn

bedankt voor jr voor je antwoord

mvrg hans
 
Dit kan onder andere met photoshop (betaald) en paint.net (.net dus, niet "gewoon" paint, dit is gratis). Het is echter niet zomaar iets wat je even zo doet, iig niet als je wilt dat het mooi is.
Eerst moet je namelijk de ene persoon uitknippen, waarna je er nog voor moet zorgen dat het licht goed valt op de andere foto, anders krijg je een heel raar beeld. Vooral dat laatste is moeilijk helaas :(
 
van twee foto en maken

bedankt
photoshop 7 heb ik

wie kent dit progje en kan mij verder helpen
om de klus met photoshop 7 te klaren

mvrg hans
 
wie weet hoe dit in adobe fotoshop 7 gaat?

met vriendelijke groeten
hans van tienen
 
voordat al de foto's gaat samenvoegen is het belangrijk dat je een copy maakt van je originele foto en met die copy ga je dan bewerken. allereerst kijk je of de belichting op beidde foto's kloppen: zo niet dan pas je de belichting aan.
je moet dan je dochter uitknippen met de 'veelhoeklasso' tool en de uitgeknipte foto kopieren. dan open je de foto van de vader en plak jee de dochter erbij. klip op het gereedschap 'verplaatsen' on de juiste verhoudingen te krijgen en voeg de fotolagen samen tot een foto.

oeffening baat:thumb: kunst
 
van twee fotos een maken in adobe fotoshop

ja
ik heb geselecteerd met lasso
en hoe nu verder-precies aangeven aub

groeten van hans
 
dan moet je in het menu bewerken 'kopieren.
daarna de andere foto openen en dan plakken
 
van twee fotos een maken in adobe fotoshop

bedankt dit brengt me verder
doch ik krijg ze niet goed naast elkaar.een is groter dan de ander.
wat te doen ?
met vriendelijke groet
hans
 
als je de foto op de andere foto heb geplakt dan kan je met het gereedschap 'verplaatsen' in je toolbox de geplakye foto verplaatsen, vergroten. verkleinen. als de foto goed is gelukt kan je de lagen samenvoegen: let op na het samenvoegen kan he de foto niet meer bewerken.
ik hoop dat ik je zo geholpen heb
m.v.g Theo
 
van twee fotos een maken in adobe fotoshop

ja daar ben ik weer

waar en hoe ziet het gereedschap verplaatsen eruit?

en hoe daarna lagen samenvoegen?

groeten van hans
 
ik weet niet watvoor programma jij gebruikt, maar ik gebruik Adobe Photoshop Elements 6.0, maar alle fotobewerkingsprogramma's hebben ongeveer dezelfde gereedschappen.
ik heb zelf een schermafdruk gemaakt en het zit 'bij mij in de werkbalk 'gereedschappen'
groet Theo
 

Bijlagen

  • Naamloos-1.jpg
    Naamloos-1.jpg
    77,1 KB · Weergaven: 129
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan