Any DVD Converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillieS

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2008
Berichten
17
Hallo, ik krijg het niet voor elkaar om een Video_TS bestand te converteren waarbij de tijdsduur aangegeven is in any dvd converter. Bij andere bestanden lukt het wel, maar bij video_ts niet. Als ik op eigenschappen klik op het geconverteerde bestand staat er bij "details > duur" niets ingevuld. Ik gebruik dezelfde instellingen bij beide bestanden, omdat ik 1 bepaalde output wil hebben. Is er een instelling die ik moet aanzetten omdat het een .vob is? Overigens is het zo dat het betreffende bestand in de trial-versie (waar maar 3 min geconverteerd wordt) wel keurig 03.00 staat.
Alvast bedankt voor de moeite!
 
bij de meeste progs is het beter om de VIDEO_TS.IFO in te laden (eerste of de tweede).
ik ga er vanuit dat het een hele dvd is.
 
Ja dat klopt, maar ik heb sinds kort Vista en ik ben er nog niet achter wat ik nu kan doen om de .IFO bestanden "te laten zien". Bij XP staan ze er gewoon tussen, maar ik zie ze bij Vista dus niet.
 
je bedoelt dat je geen bestand extensie's kan zien ??

open een map >> klik organiseren >> map- en zoekopties >> tabblad weergave >> vinkje weg bij
extensies voor bekende bestandtypen verbergen >> klik OK

als je wat anders bedoelt, kan je dan een screenshot plaatsen van een dvd inhoud
 
Ja, dat bedoelde ik inderdaad! Bedankt voor de tip. Ik heb het geprobeerd met het .IFO bestand, maar het maakt geen verschil helaas. Het vreemde is dat VLC het filmpje helemaal afspeelt, terwijl de andere mediaplayers die ik heb geprobeerd dat niet doen omdat het zgn. 00:00 min. lang is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan