Overstappen zonder offline te gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
ok ik heb een probleem.

Momenteel hebben wij TIscali T20. Maar daar vind ik de support enzo en de beloofde internet snelheden niet goed. Mijn vader gaf ook aan dat hij een beter internet wou hebben. T20 is natuutuurlijk snel genoeg. Maar meestal halen we maar T15 en met mijn vele internet gebruik is een internet van een andere leverancier een stuk beter naar mijn idee. De afgesproken prijs komt ook niet echt overeen met de beloofde snelheid. Ik had al weer een hele tijd terug telefoontjes gepleegd. Maar kennelijk kunnen ze die snelheid gewoon niet leveren.

Ik zelf dacht aan UPC 25MB abbo. Beschikbaar!

Nou is er enkel een probleem. Mijn vader is aandeelhouder en verkoopt per dag dus verschillende stukjes aandelen. Hiervoor moet hij bijna 24/7 online zijn. Nou dat is ook weer overdreven. Maar hij moet wel het internet opkunnen als dat nodig is. Bij een overstap ligt het internet er zowiezo meestal paar dagen uit. En dat kan dus eigenlijk niet. Kan ik bijvoorbeeld een UPC pakket aanschaffen. Dan wordt UPC op mijn nieuwe DSL lijn gelegd en kan ik tiscali (Tegenwoordig geen tiscali meer. Ik weet niet eens hoe ze nu heten XD) dan gelijk opzeggen. Als er paar uurtjes geen internet zou zijn dan is dat niet eens zo erg. Maar ik moet wel diezelfde dag weer internet hebben. Als dit gewoon niet mogelijk is dan houd het natuurlijk op.

Ik hoop snel antwoord te krijgen. Alvast bedankt.
 
Tsicali bestaat niet meer dus ik denk dat je over Telfort praat.Adsl is een totaal ander principe dan kabel dus je kunt paralel aan adsl gewoon upc laten draaien en daarna de stekker uit je Telfort abbo trekken door op te zeggen.Downtime heb je dus niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan