Van DVD naar AVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack05

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
19
Ik heb een multimedia-box van 650Gb gekocht en wil hier er nu mijn (legale) DVD's opzetten in AVI formaat. Nu heb ik al heel wat freeware programma's getest, maar deze doen er 2-3 uur over om hem over te zetten. Ook geprobeerd om de DVD eerst naar de HDD te copieren (dit is ca. 10min gebeurd) en hierna te converteren naar AVI maar dit blijft net zo lang duren. 2-3 uur
Kan iemand mij helpen aan een programma die dit veel sneller kan doen.
 
Ligt niet aan de programma's hoor, duurt gewoon lang en is mede afhankelijk van de gebruikte hardware!
 
Ik heb een multimedia-box van 650Gb gekocht en wil hier er nu mijn (legale) DVD's opzetten in AVI formaat. Nu heb ik al heel wat freeware programma's getest, maar deze doen er 2-3 uur over om hem over te zetten. Ook geprobeerd om de DVD eerst naar de HDD te copieren (dit is ca. 10min gebeurd) en hierna te converteren naar AVI maar dit blijft net zo lang duren. 2-3 uur
Kan iemand mij helpen aan een programma die dit veel sneller kan doen.

Ook maar welke Software gebruik je dan?

Dit zijn goeie programma's waar ik goed ervaring mee heb:
Xilisoft Video Converter Platinum
WinAVI video converter..

Natuurlijk speelt je processor ook een rol ! :)
 
goed hercoderen kost tijd en hoe sneller een prog het doet hoe minder het resultaat meestal.
ik heb laatst eens getest met de divx converter, gaat lekker snel en je krijgt ook heel veel mooie blokjes :evil:

2 a 3 uur is nog heel netjes dan heb je een vlotte pc (als je een goeie encode gebruikt)
mijn advies:
zet een aantal encodes in de queue en druk voor het slapen gaan op start :cool:
 
goed hercoderen kost tijd en hoe sneller een prog het doet hoe minder het resultaat meestal.
ik heb laatst eens getest met de divx converter, gaat lekker snel en je krijgt ook heel veel mooie blokjes :evil:

2 a 3 uur is nog heel netjes dan heb je een vlotte pc (als je een goeie encode gebruikt)
mijn advies:
zet een aantal encodes in de queue en druk voor het slapen gaan op start :cool:

Ik krijg dan ook nog van die mooie blokjes die 1 a 2 seconden blijven hangen!:evil:
 
ja die converter van divx zelf wil veel te snel, dus als je dan redelijk beeld wil houden moet het uitvoerformaat groter, heb ik zelf niet getest.
terwijl de divx codec zelf heel niet slecht is, maar dan moet je 'm wel echt aan het werk zetten.
 
goed programma

convert x to dvd

mail me als je het wil hebben duuurt ongeveer op hoogste snelheid 1,5 uur
en daarna brand hij em automatisch.als je me mailt krijg je ook de activatiecode
 
Hoe kan ik je bericthten. Ik kan geen prive bericht sturen.
Gr Jack
 
hmmm... ConvertX2DVD?.. van VSO?..
als ik goed lees wil ie nou net het tegenovergestelde...

Joboshare DVDripper Platinum is ook goed, maar net zoals alle andere is een snel resultaat meestal een slecht resultaat...

franco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan