Logo Maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjowie01

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
Berichten
30
Hoi, allemaal ik ben een dj (onbekend) maar ik maak hardstyle en eigenlijk heb ik nooit aan een logo gedacht. Dus mijn vraag luidt: zou iemand van jullie voor mij een logo willen ontwerpen? graag een beetje eng ik heet Tuned Clone, dus misschien een robot ofzo en dan er nog eentje op en die is meer getuned dan die er onder zit zeg maar? en dan de tekst erbij Tuned Clone.

Of misschien heeft iemand anders een goed programma waar ik zelf logo kan ontwerpen, met uitleg over programa als dat niet te veel gevraagt is.

Alvast bedankt, Groeten.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, allemaal ik ben een dj (onbekend) maar ik maak hardstyle en eigenlijk heb ik nooit aan een logo gedacht. Dus mijn vraag luidt: zou iemand van jullie voor mij een logo willen ontwerpen? graag een beetje eng ik heet Tuned Clone, dus misschien een robot ofzo en dan er nog eentje op en die is meer getuned dan die er onder zit zeg maar? en dan de tekst erbij Tuned Clone.

Of misschien heeft iemand anders een goed programma waar ik zelf logo kan ontwerpen, met uitleg over programa als dat niet te veel gevraagt is.

Alvast bedankt, Groeten.

ik vind het wel leuk om te proberen :)
maar het is me niet helemaal duidelijk met die robots :eek:
kan je anders even een simpele schets maken? (paint)
of dat je zelf 2 robot plaatjes uitzoekt :p
 
ik vind het wel leuk om te proberen :)
maar het is me niet helemaal duidelijk met die robots :eek:
kan je anders even een simpele schets maken? (paint)
of dat je zelf 2 robot plaatjes uitzoekt :p


oké is goed ik kan er niet goed mee werken maar dat geef niet:p
 
Ik kan het ook altijd proberen! ;) ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maken gewoon beide 1 :)
en dan kiest hij maar welke het mooist is ,

kijk eens aan dat vind ik nou een fantastisch leuk idee:thumb:

Dankjee;)


PS: voor plaatje toevoegen ga je naar tinypic.com en dan kan je een
afbeelding selecteren en een link van maken;)
 
Laatst bewerkt:
Kan je dan wel uitleggen wat je preciees wilt? .. Want ik snap het ook niet zo goed!;)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je dan wel uitleggen wat je preciees wilt? .. Want ik snap het ook niet zo goed!;)?

een beetje enge bos ofzo, met mist, en dan zie je bijvoorbeeld een eng beest rechts of links in beeld soort van robot half minotour of beer ofzo. en dan doe je daarvoor het zelfde ook soort van robot en die pimp je meer dan die daar achter zit. en dan tekst Tuned Clone:p Misschien is alles een beetje te veel gevraagt. Maar niet alles kan perfect:)
 
ik wil wel eens wat in een knallen :D
en dan post ik em hier wel, paar uurtjes denk ik
 
ik wil wel eens wat in een knallen :D
en dan post ik em hier wel, paar uurtjes denk ik

oke mooi, ik moet zo naar bed:p want morgen weer 6 uur op. maar dan kijk ik in de middag wel. veel succes en dankje!!!:thumb:
 
Bedoel je zoiets:

attachment.php
 

Bijlagen

  • Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    70 KB · Weergaven: 291
Bedoel je zoiets:

attachment.php

ja zoiets, als je leest zie je precies wat ik wil. maar deze is ook tof
nog de rest kijken en dan zien we welke de beste is:)
en misschien als jullie er eentje willen kan ik een nummer van mij naar jullie sturen.

Groetjes
 
ja zoiets, als je leest zie je precies wat ik wil. maar deze is ook tof
nog de rest kijken en dan zien we welke de beste is:)
en misschien als jullie er eentje willen kan ik een nummer van mij naar jullie sturen.

Groetjes

Altijd leuk, mijn adres is mijn naam @gmail.com ;)
 
@#%$@35
was net vet ver :p en het leek al wat leuk :D
loopt dat programma vast :| en ik had het niet opgeslagen....
misschien dat ik het morgen opnieuw probeer :rolleyes:
 
@#%$@35
was net vet ver :p en het leek al wat leuk :D
loopt dat programma vast :| en ik had het niet opgeslagen....
misschien dat ik het morgen opnieuw probeer :rolleyes:

ooh:p oke dat is jammer, als ik nummers aan het maken ben sla ik hem na 5/10 min altijd op, maar vergeet ook wellis:p Succes morgen!
 
Ik wou het ook wel eens proberen :). Ben niet geweldig met dit soort programma's, maar er is maar een manier om het te leren :).

Ik heb btw het plaatje van die robot van internet gehaald, dus die is niet van mij. Hoop niet dat je daar problemen mee hebt? :)

attachment.php
 

Bijlagen

  • tunedclone.jpg
    tunedclone.jpg
    92,6 KB · Weergaven: 184
Laatst bewerkt:
Ik wou het ook wel eens proberen :). Ben niet geweldig met dit soort programma's, maar er is maar een manier om het te leren :).

Ik heb btw het plaatje van die robot van internet gehaald, dus die is niet van mij. Hoop niet dat je daar problemen mee hebt? :)


ooh nee geen problemen mee hoor.
Ik gebruik Fruity Loops 8.0 XXL om muziek te maken het is een ingewikkeld programma, had al veel tutorials gekeken maar het blijft wel eens moeilijk. maar ik begin het onderhand ook goed te begrijpen dus dat is mooi meegenomen.
 
ooh:p oke dat is jammer, als ik nummers aan het maken ben sla ik hem na 5/10 min altijd op, maar vergeet ook wellis:p Succes morgen!

ik wou hem toch nu nog afmaken XD
(weggehaald)
zo iets wou je als ik het goed las :D
als je deze wil :p , kan nog van alles veranderen
(bijv randje eromheen of lichter/donkerder iets erbij... alles)

p.s.
hij is wat groot :p , maar je kan hem makkelijk verkleinen ->
293yngh.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik wou hem toch nu nog afmaken XD

300h7p2.jpg


zo iets wou je als ik het goed las :D
als je deze wil :p , kan nog van alles veranderen
(bijv randje eromheen of lichter/donkerder iets erbij... alles)

p.s.
hij is wat groot :p , maar je kan hem makkelijk verkleinen

Ik zou de randen wat beter afsnijden..
Zo te zien gebruik je niet eens renders of render je zelf?:eek:
En een logo staat bekend om de SIMPELHEID..! Wat jij hebt gedaan is beetje een rommeltje .. en niet echt een logo maar meer een banner achtige kant uit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan