Drivers voor Dell netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

robindr

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
40
Hallo,

Een vriend van me heeft een pc gekregen van een vriend. Op de pc is een Win XP (nieuw) geïnstalleerd. Bij de pc zou normaalgezien een cd-rom moeten zijn voor de drivers, maar deze cd-rom is nergens meer te vinden.

Resultaat is dat hij geen verbinding met het internet kan maken omdat de drivers van de netwerkkaart niet zijn geïnstalleerd. Windows XP heeft geen compatibele drivers en daarom ben ik op zoek gegaan naar de geschikte drivers.

Ik heb deze gevonden op deze pagina , maar ik ben niet zeker welke ik moet downloaden. Ik vermoed dat de driver bij "Netwerk" te vinden zijn maar staan er verschillend.

Kan iemand me hierbij helpen?

De pc is een Dell Optiplex GX280

Alvast ebdankt voor de hulp!
 
De netwerkdrivers zijn allemaal voor een broadcom 57xx gigabit controller.
Ok zou gewoon de nieuwste nemen uit 2006, dus de tweede uit het rijtje.

Heb je de intel chipsetdrivers al geinstalleerd?

mvg leo
 
Bedankt voor het snelle antwoord op mijn (nogal onverzorgde) bericht.

Ikzelf heb de Win-Xp installatie niet gedaan, maar ik vermoed dat de Intel chipsetdrivers niet zijn geïnstalleerd. Kan je me eventueel aanwijzen waar deze te vinden zijn op de pagina?

Indien er nog essentiële drivers dienen geïnstalleerd te worden mag je me dit natuurlijk meedelen.

thx!
 
Weinig mis met je post, fijn dat je zelf al de link hebt opgezocht.

In de rij drivers staan ook chipset drivers, daar neem je de intel

Verder heb je mogelijk de video drivers nog nodig.
Wanneer er bij apparaat beheer > beeldscherm adapters de grafisch kaart (w.s. ati x300 of intel gma 315) correct vermeld staat hoeft dit laatste niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan