Plaatjes bewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiktuk

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Berichten
184
Ik zoek een plaatjesbewerker. geen paint! Maar 1 waarmee je ook en plaatje helemaal rond kan draaien
 
Hoe bedoel je precies draaien je kunt draaien zoals bij word dat je dit met de muis doet maar je kunt ook horizontaal of verticaal draaien dit kan wel bij photofiltre.
of zoals bij word ga je naar image dan rotate en dan free of wat je anders wil.
 
Allerlei soorten en maten: Verticaal daartussen in enz
en ook gewoon rond kan draaien elke kant op, niet alleen verticaal en horizontaal
 
nou dat kan bij photofiltre allebei.
Als je vrij wild draaien ga je naar image dan rotate en dan free
En je kan naar image of in de balk zelf horizontaal en verticaal draaien
 
nog een dingetje om te roteren kun je doen door een stukje van je foto te pakken (je linkermuisknop inhouden en dan bewegen) en dan op de rechtermuisknop te klikken.
Hierbij krijg je te zien "transform" als je hier bij kijkt kun je dat stukje plaatje roteren (als je geen stukje van de foto kan pakken klik je op de muis aan de rechterzijde en dan (als het nog niet aanstaat) Hide Selection aanklikken (staat bovenin het balkje naast een letter T)
 
Ik kan picasa best vinden, op mijn PC xP (xP = smilie)
Ik heb hem namelijk er allang op Vista
Maar toch bedankt! Linux

Snap je hem? XP, Vista en linux hahahahaha alleen xP is een smilie
 
Ik heb nog wel een handig programma waarmee je kunt draaien.
Het gaat hier in dit programma niet zo zeer om het draaien en het bewerken maar gewoon vrij te tekenen je kunt dus geen foto's hier neerzetten maar het is wel mogenlijk te draaien naar je eigen zin doormiddel van de muis.
ik laat wel een print screen zien.
dit is de site:
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1R2GGIE_nl&q=artrage+download&btnG=Zoeken&meta=
Er is wel een gratis art rage maar dan moet je even goed zoeken.
 

Bijlagen

  • art rage.jpg
    art rage.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 54
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan