Hoe tekst inspreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Ik wil een tekst inspreken van ongeveer 10 minuten en die tekst dan later opschrijven. Maar ik heb geen bandrecorder meer. Hoe pak ik dat aan?
 
Pak een digitale camera, stop er een >256 mb geheugenkaartje in, start de opname en spreek in........... (Als je 'm voor je neerzet kun je jezelf niet alleen horen, maar ook ook nog zien als je de opname afspeelt.)
 
Wat heb je dan wel? En gebruik dat dan ;)
 
Je hebt zo te zien wel een computer, misschien ook een microfoon?
anders die even aanschaffen, kosten maar een paar euro
dan naar start -> programma's -> Bureau-accessoires -> Entertainment -> Geluidsrecorder
 
Een microfoon op je pc aansluiten en als je die ook niet hebt, dan wordt het mogelijk tijd om iets van hardware te gaan kopen?
 
Je hebt zo te zien wel een computer, misschien ook een microfoon?
anders die even aanschaffen, kosten maar een paar euro
dan naar start -> programma's -> Bureau-accessoires -> Entertainment -> Geluidsrecorder

Ja klopt, hoe lang kan ik hier inspreken?
 
In XP 60 sec. per keer, maar als je na 55 seconden 2x snel op spatie drukt, kun je weer 60 seconden verder ;)

In Vista (dacht ik) onbeperkt ;)
 
In XP 60 sec. per keer, maar als je na 55 seconden 2x snel op spatie drukt, kun je weer 60 seconden verder ;)

In Vista (dacht ik) onbeperkt ;)

Er zijn natuurlijk zat freeware programma's die je even kunt installeren waarmee je desnoods kunt opnemen tot je HD vol is... kortom meerdere dagen als je zou willen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan