Opnames mee opslaan in Photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenium

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
148
Hey,


Ik ben in Photoshop een foto aan het bewerken, maar wil deze nu opslaan.

Normaal gezien doe ik dan bestand > opslaan (als), maar nu heb ik reeds enkele opnames in mijn photoshop bestand.

Nu wil ik deze opslaan met de opnames bij (vergelijkbaar met vorige versies), voorbeeld contrast aangepast, kloonstempel en dergelijke).

Hoe kan ik mijn bestand nu opslaan, zodat ik ook nog mijn opnames kan zien wanneer ik het psd bestand terug open.

Groetjes
 
maar nu heb ik reeds enkele opnames in mijn photoshop bestand.

Wat bedoel je hier eigenlijk ?

Tracht eens een goede terminologie te gebruiken dan kan je waarschijnlijk wel geholpen worden.

Een opname = een foto
Een photoshop bestand = een .psd bestand van een foto welk transparanten ondersteund en layers blijven behouden.

Je kan opslaan B.V. huisje001.psd ; huisje002.psd ;huisje003.psd enz...... waarbij elk nummer een andere bewerking is.

Ik hoop dat ik antwoord juist heb gegokt.

Rizze
 
Wat bedoel je hier eigenlijk ?

Tracht eens een goede terminologie te gebruiken dan kan je waarschijnlijk wel geholpen worden.

Een opname = een foto
Een photoshop bestand = een .psd bestand van een foto welk transparanten ondersteund en layers blijven behouden.

Je kan opslaan B.V. huisje001.psd ; huisje002.psd ;huisje003.psd enz...... waarbij elk nummer een andere bewerking is.

Ik hoop dat ik antwoord juist heb gegokt.

Rizze

Met opname bedoel ik zo een snapshot (zoals je bovenaan in de historie staan hebt), als je op een bewerking staat en dan RM doet kan je zo kiezen voor een opname (of een snapshot)...

Sorry, heb de nederlandse versie van het programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan