Ondertitels onder film zetten lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaPilot

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
28
Hallo forummertjes! :)
Ik probeer ondertitels op m'n film te zetten, maar het lukt niet. Ik volg een tutorial: http://www.duken.nl/content/view/31/2/
Echter, bij stap 4:
STAP 4: Nu gaan we de ondertiteling dan eindelijk aan de film toevoegen. open vitual dub en laadt je film Zet daarna de volgende opties aan:"audio" ---> "direct stream copy" "video"---> "full processing mode" "video" ---> "filters"---> "ADD"
Nu krijg je een lijst met filters en hieruit kies je de "textsub 2.23" ---> OK
Die textsub 2.23 staat er niet bij mij? Kan iemand me even helpen?
Alvast bedankt.
Mvg,
MP.
 
Natuurlijk. :) Als iemand een simpeler alternatief heeft, mag je gerust posten...
 
• VirtualDub subtitler filter
Dat moet ik downlaoden, maar natuurlijk krijg ik een 404-error. Is er nou echt geen ene tutorial die gemakkelijk is en werkt?
Alvast bedankt.
Mvg,
MP.
 
Ik heb die filter gevonden maar er zijn weer dingen die niet kloppen en die ik niet in dat programma vind. Kan ik aub een andere tutorial heben die NOG WERKT? Wat een suffe tutorials, geen 1 tutorial die nog klopt...:S

Alvast bedankt.

Mvg,
MP.
 
als je hier vandaan http://virtualdub.sourceforge.net/
virtualdub 1.8.8 (stable) 32-bits version (als je een 32 bits pc hebt) download

en hiervandaan http://www.virtualdub.org/virtualdub_filters.html
Download subtitler-2_4.zip from virtualdub.org

je pakt virtualdub uit in een nieuwe map, je pakt ook de subtitler uit
en dan kopiër je Subtitler.vdf naar de map plugins van de virtualdub map

als je andere versie's hebt van subtitler en virtualdub kan je ze beter weg gooien.

als je dit gedaan hebt moet het prima gaan met die tutorial die ik gaf, ik heb het pas geleden nog gedaan zelf
 
Het lukt me nog steeds niet. In dat schermpje:
Als het een film is waarvan de beelden snel bewegen, kies dan DivX ;-) MPEG-4 Fast-Motion. Kies anders, of als je er niet zeker van bent, DivX ;-) MPEG-4 Low-Motion
Ik heb dat allemaal niet in dat programma, en ik heb het jouwe geïnstalleerd.
Alvast bedankt.
Mvg,
MP.
 
heb je ooit wel eens een goed codec pakket geinstaleerd ??
zo ja, deze er af gooien en dan onderstaande instaleren
zo niet, onderstaande instaleren
http://codecpack.nl/klcodec.htm ik zou de full nemen

waarom een heel pakket ?? met een heel pakket hoef je eigenlijk nooit meer op zoek naar codecs.
een pakket is afgestemt op elkaar, als je zelf vanalles instaleerd kunnen ze nog wel eens ruzie krijgen.
het enige wat je met dit pakket nog mist zijn; de real(player) codec (rm filmpjes) en de quicktime (apple) deze kan je ook van deze site halen, niet de orginele maar de alternative
-voordeel van de alternative, 1 kleiner want geen extra player en 2 veiliger bij virussen etc.-
 
Het werkt nog steeds niet, wat moet ik nu doen? :(
Edit: Ik heb Cinepack geprobeerd, nu nog maar hopen dat het werkt! :(
 
Laatst bewerkt:
OMFG, hij is nog steeds bezig en hij is nu al 2,16 GB! :S Ik ga hem nog converteren naar MP4, nu is hij AVI, is dit normaal dat die ondertitels de film zo groot maken? :S
 
Plz help me, ik ga me een PSP kopen en ik wil echt films bekijken! :( Plz help me! :( De films is nu al bijna 3 GB! :S
 
Hallo? Waarom reageert nu niemand? :S Ik ga de film kappen, die codec trekt op niks aangezien hij nu al bijna 4 GB heeft en het nu al meer dan 7 uur duurt met m'n laptop z'n Intel Core 2 Duo 1.73 GhZ. Kan nu echt niemand helpen? Een divx low-motion codec zou me echt helpen, maar ik vind echt niks op internet.
Edit: IK HEB HET GEVONDEN! Toch bedankt! :) Kan ik nadat hij gedaan heeft met dit proces hem converteren naar MPEG4? Want dat is het formaat dat ik nodig heb om hem af te spelen op m'n PSP, dus ik zoek nu een converter.
Groetjes en alvast bedankt,
MP.
 
Laatst bewerkt:
waarom zeg je dan niet gelijk dat je er een mp4 van wil maken ??

even wat opbouwende kritiek
als iets niet lukt, geef dan wat er niet goed gaat
als er twee tutorials zijn, geef dan aan welke je volgt
als je een filmpje om wil zetten, geef dan aan wat je hebt, wat het moet worden en wat je er mee wil
** dus je start een topic met : ik heb een avi (90 minuten) zonder ondertitel en ik wil er een mp4 van maken met ondertitel om te kunnen kijken op mijn psp
en omdat niet iedereen zo'n psp heeft zet je er ook bij welke formaat een psp aan kan
dus bv max grote van de mp4 is 300 MB

nu zijn we de hele tijd voor piet snot bezig geweest,
til er niet te zwaar aan maar probeer er wat van te leren :thumb:
 
Ik wou er in het begin nog geen MP4 van maken, toen had ik nog geen PSP, nu wil ik dat wel. Ik heb dus de film voorzien van ondertiteling en geconverteert naar MP4 met Quick Video Converter. Ik vind de kwaliteit niet zo mooi, kan ik deze simpel verbeteren?

Is het normaal dat toen ik die ondertiteling toevoegde, de kwaliteit van de film verlaagd werd? Het is een veel kleiner bestand na het voorzien van ondertiteling en de kwaliteit heeft eronder geleden. Alvast bedankt.

Dan heb ik nog 1 vraagje: Ik heb de PSP-3000, hoe groot mag de MP4 dan zijn?

Alvast bedankt.
Groetjes,
MP.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan