Help ik ben mijn hele map met foto's kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gulay

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
2
Ik was alle foto mapjes op de computer aan het indelen..en op de een of andere gekke manier ben ik mijn dochtertje haar hele 2009 map kwijt..dus 4 maanden foto's ik snap er niets van waar hij is heb overal al gekeken of hij misschien gekopieerd is naar een andere map ofzo..maar het gekke is..hij staat ook niet in de prullebak..dus hij MOET ergens zijn..maar als ik zoek op documenten kan ik ook niets vinden..

Ik heb al op aanraden van iemand het programma picasa gedownoad..maar ook daarin de fotos niet terug kunnen vinden. Ik snap er echt niets van. Ik was alleen fotos aan het verplaatsen en opeens is het dus weg..
Het rare is ook dat er een map was van 2009 en in die map zaten weer mapjes van de maanden. En alleen de maand april stond er nog in..maar als je er op klikt dan is ook april leeg..
hoe kan ik deze foto's weer terug vinden????
 
Tip

Enige tip die ik je kan geven is een programma downloaden die de bestanden terughaalt van je pc die al verwijderd zijn. Deze programma's zijn er maar niet veel gratis.

Ik weet op dit moment geen goed programma daar voor omdat ik er geen evaring mee heb maar weet wel dat er programma's zijn die data terug kunnen halen al heb je ze weg gegooid.
 
maar het rare is..ik heb het dus niet (expres) verwijderd..en als ik het dus verwijderd zou hebben dan moet het toch in mijn prullebak staan?? en daar staat het ook niet..
 
Je kan de zoekfunctie in windows gebruiken en zoeken naar plaatjes, wellicht als je de optie voorbeeldweergave aan hebt staan de foto's terugherkennen, dan weet je ook de locatie waar ze nu inmiddels staan.
In het laatste geval als ze echt definitief zijn gewist, is het misschien nog mogelijk om een deel hiervan terug te halen met een filrecoveryprogramma (mits er nog niets overschreven is.

http://www.recuva.com/download
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan