Problemen met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evaaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden windows XP opnieuw op mijn medion pc gezet. Voordat ik windows xp opnieuw had geinstalleerd, deed alles het prima (lees: internet, programma's etc), alleen had ik last van een trage pc en last van pop-ups.
Nu heb ik het er dus opnieuw opgezet, en krijg ik internet niet meer aan de praat. Het is gewoon een bedrade verbinding, als ik internet op mijn laptop aansluit, doet hij het wel gewoon.

Ik heb al veel dingen opgezocht op internet, ik ben er ook achter dat bij apparaatbeheer gele vraagtekens staan bij overige apparaten. Ik weet alleen niet wat ik hieraan moet doen.

Hebben jullie tips hoe ik ervoor kan zorgen dat internet het weer gaat doen?

Alvast bedankt, Eva.

(ps. ik ben hier nieuw, en heb vrij weinig verstand van pc's:rolleyes:)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt erop dat je netwerk-kaart niet over de juiste drivers beschikt,heb je bij de computer nog een mainboard cd,tje gekregen?
Daar staan de drivers op die je mist.
 
Bedankt voor je reactie.
Ik heb gekeken naar de cd's die ik (nog) heb. Voor zover ik weet zijn het alle cd's die ik überhaupt heb gehad.
Het zijn de cd's window's XP service Pack 2, Medion application and support-CD, Medion nero burning rom (niet toepasselijk lijkt me) en Medion product recovery CD-ROM. Verder heb ik nog cd's van de router, ik heb geen idee of ik hier nog wat mee moet doen.

Van de cd's die ik heb genoemd heb ik ze allemaal geprobeerd, staat naar mijn weten niets over drivers op.
 
Ik vermoed dat je deze moet gebruiken Medion application and support-CD
Als je deze in de cd speler stopt zal hij zelf opstarten,en kijken of je iets ziet staan wat te maken heeft met je netwerkadapter lukt dit niet.

Laat het cd,tje in de cd zitten en ga naar apparaten beheer,klik op de "gele" of "rode" uitroeptekens,rechtermuisknop en stuurprogramma bijwerken,als stuurprogramma`s op de cd staan zullen deze geinstalleerd worden.
 
Ga ik gelijk doen. Bedankt.

Edit:
Hee, dankje! Er staat niets op de cd wat ik zelf kan aanklikken zegmaar, maar als ik op de gele vraagtekens druk, kan ik het stuurprogramma wel bijwerken. Nu maar hopen dat ik hiermee internet aan de praat krijg als ik ze allemaal heb gehad (nu nog 3 vraagtekens).

Edit2:
Hij doet het!!:D
Merci, merci, merci.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan