dvdfilm bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
ik wil graag een dvdfilm bewerken, maar hoe doe ik dat? ik heb een toneelstuk opgenomen, maar ik heb de introductie van het toneelstuk opnieuw opgenomen toen het toneelstuk al afgelopen was en staat aan het eind van de band.
nu wil ik dus het eind verplaatsen naar het begin. hoe kan ik dat het nest doen? de film staat nu op een dvdrw, maar moet ik de film nou eerst overzetten naar mpeg voordat ik hem kan bewerken?
 
De 2 programma's waar ik mee gewerkt heb zijn Adobe Premiere en Pinnacle Studio, Premiere vond ik toen redelijk makkelijk werken, Pinnacle heb ik nog niet veel mee gedaan. Het is zeker verstandig om een kopie te maken, mocht er wat mis gaan bij het editten.
 
als je hem geconverteerd hebt, moet je hem invoegen in Windows Movie Maker. Knip dan tussen het eind, en het begin van je toneelstuk en sleep dan dat stukje begin naar het begin van je stiryboard. Dan sla je hem op. Je kan hem ook gelijk branden via Movie Maker zelf... Mij lijkt het me simpel te doen, Je moet gewoon op zo'n idee komen...
 
ja het is ook wel simpenl en ik heb het ook gedaan, maar ik kwam toch tot de conclussie dat de kwaliteit erg naar beneden is gegaan.
 
converteren

converteren kan ook met een programma als dit simpel en gratis te downoaden

typ gewoon even bij google in any video converter en je kan alles converteren.

ik heb geen iedee hope je converteren schijft maar je begrijpt wel wat ik bedoel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan