mappen maken op mp3 speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MevrtjeNerd

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Berichten
7
Ik heb een mp3/mp4 speler.. een knock off ipod nano van 16gb alleen nu wilde ik muziekmappen erop zetten en dat lukte ook alleen als ik dan wil afspelen geef hij de nummers 1 voor 1 aan ipv de mappen. In de omschrijving staat dat hij mappen wel moet weergeven.. kan iemand mij helpen???
 
Hey!

Sluit hem aan op de pc, ga naar deze computer rechtermuisklik op je ,mp3/mp4 en kies verkennen, om een map te maken klik rechtermuis, kies 'nieuw' kies 'map'

Succes!

Groeten, Martijn.
 
Is goed, succes en een hele fijne dag verder, met dit mooie weer!:cool:
 
jah het is gelukt alleen nu zit ik met een ander probleem grrr.. heb nu 14 mappen aangemaakt alleen als ik nu een nieuwe map erbij wil zetten.. dan zet hij dr automatisch bestanden in :mad: en als ik het wil verwijderen doet ik dat niet...wat doe ik verkeerd pff wordt dr moe van haha :confused: helppp
 
Het lijkt niet te kloppen nee, dat er automatisch bestanden ingaan.

Controleer de verwisselbare schijf (mp3) op virussen en/of spyware.

Haal de mp3 speler leeg, zet alles bijvoorbeeld in een mapje op je bureaublad, FORMATTEER de mp3 speler (via de mp3 in het menu of via rechtermuisklik formatteren bij deze computer)
Zet er na het formatteren de mappen er in, geef ze de juiste naam en plak daarna de liedjes en de video's er weer in!

Succes en groetjes!
 
thanks voor je reactie,, maar dat heb ik dus al gedaan, dat formateren.. maar hij blijft het doen :( na het formateren maakt ie van dat mapje een onbruikbaar bestand en kan ik hem verwijderen... heel vreemd:S
 
wat is het voor een mp4 speler?

van de bartsmit intertoys of e-plaza?
 
haha nee heb hem via marktplaats, zit niet echt een merk aan verbonden volgens mij..

16GB 1.8" TFT 4TH Gen MP3 MP4 Player Slim design

Memory capacity (internal): 16gb samsung flash memory capacity
100% brand new 4th generation super slim metal mp3 mp4 player..


weet niet of je dr wat aan heb maar denk zet het ff neer..
 
Er moet wel een merk aan verbonden zijn :p

Iemand zal hem toch moeten hebben gemaakt, je MOET / HOORT er een cd bij te krijgen met drivers, installeer deze!

Heb je geen cd? Daarom heb je de naam van de fabrikant nodig om op de website drivers te downloaden!

suc6:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan