Sonar 2 als mp3 opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaanie

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Berichten
13
Hallo,

Ik heb echt al heel veel pech gehad voordat ik eindelijk kon opnemen.

Ik had eerst een andere laptop maar die is gecrast en daar had ik Cubase op staan maar op een of andere manier krijg ik dit programma niet op mijn nieuwe laptop. Zou dit komen omdat ik vista heb....

Ik heb misschien een stuk of 5 programma's op mijn laptop proberen te zetten, maar die doen het allemaal niet.

Nu kan ik wel opnemen met Sonar 2 (die zat bij mijn microfoon) alleen krijg het niet zo dat ik het op kan slaan als een mp3 bestand. Dan krijg ik een melding dat ik een update moet hebben van encore via www.cakewalk.nl alleen zie ik daar niet zo gauw opstaan waar ik dat moet vinden.

Als ik op heb genomen en ik wil dan terug luisteren dan hoor ik door mijn oordopjes maar aan een kant geluid.

Weten jullie misschien een ander opneem programma die ik wel via vista kan gebruiken of kunnen jullie mij helpen hoe ik dat bij Sonar kan oplossen.

Graag heb ik liever een ander programma dan Sonar 2 want die werkt volgens mij ook maar voor de helft op mijn laptop.

Alvast bedankt.
 
Ik heb het programma gedownload -> AVS Audio Editor (hoop dat dit het goede is)

Hij doet het zo wel alleen dan als ik hem op wil slaan krijg ik deze melding:
Warning! You are using a non-activated version so VOICE LOGO will be added to output files.

Maar dan als ik verder ga dan krijg ik wat ik heb opgenomen een engels iemand die er een tekst door heen zit te praten. En dat is niet fijn hoe kan ik dit nu oplossen.

En als ik naar de site ga http://www.avs4you.com/index.aspx dan kun je daar wel registreren alleen dan moet ik wel 45,21 euro betalen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan