Logo Maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjowie01

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
Berichten
30
Hallo, ik maak mijn eigen muziek en ik zou graag een logo willen hebben, maar ik ben al heel lang bezig. Alleen het wilt maar niet lukken!
Misschien zou er een van jullie een simpele logo willen maken van de letters T en C
Ik heet namelijk Tuned Clone!

Alvast bedankt.

Groetjes Joey.
 
k zou wel iets voor je kunnen fixen maar het zal nooit zijn wat jij wilt qua lettertype/kleur/achtergrond etc.. snap je, tenzij je het een beetje kan schetsen en kan sturen..
 
k zou wel iets voor je kunnen fixen maar het zal nooit zijn wat jij wilt qua lettertype/kleur/achtergrond etc.. snap je, tenzij je het een beetje kan schetsen en kan sturen..

Varieer maar iets, bijv zwart met wit?
 
Okee ik zie nu dat ik me vergist heb, excuus.

ik zal eens paar opzetjes voor je maken, wie weet zit er iets tussen wat je leuk vind.
 
zie bijlage. Als je het niks vind, geen probleem.
 

Bijlagen

  • enzo.gif
    enzo.gif
    4,3 KB · Weergaven: 32
zie bijlage. Als je het niks vind, geen probleem.

Ik vind die rechts in het midden het mooist, maar misschien met kleur ik bedoel die streepjes als een soort van muziek balken. onderaan groen en dan naar boven in rood ofzo? :)
 
komt ie!
de achtergrond is transparant dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
 

Bijlagen

  • tc.gif
    tc.gif
    3,1 KB · Weergaven: 22
  • tc-big.gif
    tc-big.gif
    5 KB · Weergaven: 27
  • tc-small.gif
    tc-small.gif
    1,8 KB · Weergaven: 25
komt ie!
de achtergrond is transparant dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Echt, Heel erg bedankt! misschien eis ik nu te veel:p maar misschien in het klein Tuned Clone? hij moet echt perfect zijn:p hij komt ook waarschijnlijk op een paar tshirts:p
 
zoiets? ik doe maar wat...
 

Bijlagen

  • tunedclone.gif
    tunedclone.gif
    3,7 KB · Weergaven: 26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan