Filmpje omzetten van .exe naar avi of wmv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doewie

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2009
Berichten
19
Hallo,

Ik heb een filmpje in .exe formaat. Ik wil deze graag bewerken, dus wil ik er een .avi of .wmv of iets dergelijks van maken. Wie weet hoe ik dat kan doen?

Alvast bedankt!
 
Dat lukt dus niet, want hij kent het type bestand niet !!??
 
Het is ook niet normaal dat een filmpje een exe bestand is. Gedownload ergens ? Check eerst of het geen virus of iets is.
 
Nee, ik heb vandaag een "aanrijding" gehad in een autowasstraat. Gelukkig waren de beelden opgenomen en heb ik een cd'tje meegekregen. Maar het blijkt een exe filmpje te zijn. En er staat een half uur op, terwijl ik maar een minuut nodig heb. Vandaar dat ik hem wil inkorten en dat kan niet als het een exe is.
Ik kan echt nergens vinden hoe ik hem kan omzetten. Van avi naar exe lukt nog wel, maar terug lijkt niet te lukken.....
Ik hoop dat iemand me kan helpen!!
 
Die .exe is denk ik 1. Ofwel de autostart (what's in a name) vd de CD, of 2. een zelf-uitpakkend ZIP bestand. Het is niet het videobestand.
Wat gebeurt er als je op die exe klikt? Kun je er met rechts op klikken, en voor ' openen met' kiezen, Doe dat dan en kies voor een unzip programma (als het 2. is).
 
Het zou nog kunnen dat het is ingepakt als een uitvoerbaar WinRAR bestand. Je zou kunnen proberen of WinRAR dit kan uitpakken. Wel vreemd dat ze het zo aanleveren.
 
Als ik er met rechts op klik kan ik helaas niet kiezen voor "openen met".
Bij de eigenschappen zie ik iets staan van "SFX Zip archive" . Zegt je dat wat??
 
SFX is inderdaad een zelfuitpakkend archief. Dat zou met Winrar toch moeten lukken. Wanneer je er geen problemen mee hebt, zou ik het anders wel eens willen proberen. Je kunt mij eventueel mailen op maniaclogin[apestaartje]gmail.com
 
Die was ik ook al tegen gekomen, maar die geeft ook al een error... pfff

@ maniaclogin : Ik ben bezig het bestand naar je te mailen via YouSendIt. Het is nl 35 mb groot.
 
ooh. dat wist ik niet
wat voor een error geeft hij dan.
anders moet je een serial hebben
ik mag je geen serials/links geven
sorry
 
Het enige dat ik in beeld krijg is "Input File" en "Output File". Meer mogelijkheden zijn er niet.
 
Zijn er geen cracks voor?

EDIT:
Nope geen cracks.
verderweet ik het niet meer!
 
Laatst bewerkt:
Jammer. Maar bedankt voor het meedenken! Dat wordt zeer gewaardeerd!
 
Het wil mij ook nog niet lukken, maar ik blijf kijken of ik iets kan bedenken. Handig die oude taart voor je, weet blijkbaar ook niet hoe een wasstraat werkt.
Heb je veel schade ? Op de video zie ik zo niets, maar het zal met name het lakwerk zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan