Freeware programmaatje.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Beste Helpers, ik doe wat aan fillm bewerking en had eens een freeware programmaatje wat heel fijn werkte en mooie animatie's had. Het heet "Jasc Animation Shop " . Door een probleem met mijn HD, moest ik formatteren en ben nu dit progje kwijt, maar downloaden is niet mogelijk,het is niet vindbaar meer, terwijl het een FREEWARE progje was. Wie kan mij er alsnog aan helpen,of een link geven waarbij ik hem als nog kan halen.
m.vr.gr.Een Video hobby lief hebber.
 
*klikje*

en dan onderaan de pagina op download klikken ;)
of de rest lezen staat wat handige info in ;)

greetz mastermindzh :D
 
Jasc

Beste Helper,

Dit is wel het progje wat ik zoek, doch de toegestuurde link geeft mij de Try versie, ik zou graag, zoals ik reeds had , de Freeware versie willen hebben, misschien is dat ook mogelijk??

Alvast Bedankt.Kees
 
Beste Helper,

Dit is wel het progje wat ik zoek, doch de toegestuurde link geeft mij de Try versie, ik zou graag, zoals ik reeds had , de Freeware versie willen hebben, misschien is dat ook mogelijk??

Alvast Bedankt.Kees

nope ;) ze willen het betaald nu
tenzij je de oude pakt
 
Laatst bewerkt:
Beste RHPJS,

Bedankt voor je link, het is inderdaad deze die ik bedoel,indien je ooit deze in het nederlands zou hebben of een link daarvan,hou ik me aanbevolen, mijn engels is BAR slecht,maar met deze kan ik in ieder geval heel veel doen.

Nogmaals BEDANKT.:thumb:
 
Mooi. :thumb:
Zet je de status nog even op opgelost.
 
Oké,zet hem opgelost .doch hoop wel dat er ooit iemand is die alsnog de NL versie zal plaatsen.
Groet en bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan