Eigen mappen kopieren tijdens xp install

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aenar

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
87
Beste helpmij lezers,

Ik heb een unattended installatie gemaakt voor rmijn windows xp. Ik heb alle drivers, service packs en updates er al in zitten. Nu wil ik graag een map mee laten kopieren naar de C schijf waarin in alle software kan zetten die ik na het installeren wil gaan gebruiken. Het gaat hier dan om de installers, scripts en een paar data files die nodig zijn voor de programma
s, dus niet al geïnstalleerde programma's. Deze programma's kan ik dan installeren via een scriptje. Is er een mogelijkheid een map toe te voegen aan de cd die tijdens het installeren naar de C schijf word mee gekopieerd.

Dan had ik ook nog een tweede vraag die waarschijnlijk niet opgelost kan worden.
Is het mogelijk een unattended installatie die via nlite is gemaakt te installeren via een USB stick. Ik heb veel sites en handleidingen gezien, helaas werkt geen van allen.
Ik krijg mijn USB stick booteble, maar zodra de xp install files er op staan werkt hij niet meer. Tweede probleem is dat mijn harde schijf niet meer berijkbaar is zodra ik van USB stick boot, wel via flop of cd, maar deze zitten helaas niet in de machines en word het dus heel vervelend elke machine open te maken om een cd-rom speler aan te sluiten.

Bij voorbaat dank,

Sietze.
 
Is er iemand die kan helpen? Ik zit al dagen vast op het mee kopiëren van een map naar de C schijf tijdens het installeren van XP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan